Kada bismo pisali o svim dosadašnjim saradnjama koje je A$AP Rocky ostvario sa luksuznim brendovima, spisak bi bio dugačak koliko i njegova pozamašna kolekcija torbi na kojoj bi mu svaka žena pozavidela. Još kad bismo se potrudili da svaku opišemo, objasnimo i dočaramo, teksta bi bilo na pretek. Da svaki brend želi A$AP Rockyja za sebe, ili barem deo - jer samo možda Rihanna ima pravo na ovo prvo - rečenica je koja je tokom godina postala fakat. Činjenica tačna i neoboriva koliko i Chanelova mala crna haljina.

Sve i da ste potpuni laik za modu, sigurno vam se, na odabranoj društvenoj mreži koju koristite, pojavila slika A$AP Rockyja koji na ulicama Manhattana kleči na jednom kolenu ispred glumice Margaret Qualley sa malom kutijom u ruci. I ne, nije se jedan od parova koji će ući u kultni leksikon rastao - već je u pitanju nova Chanel kampanja.

Kada smo se smirili i shvatili da je sve samo set za luksuzni francuski brend, mnogima se aktivirala lampica i pitanje: Zašto je A$AP Rocky toliko poželjan svim luksuznim brendovima?

Jedan odgovor, u kojem se krije Pandorina kutija mnogo kraćih, jeste zato što je to čovek koji je bio prvi afroamerički model za Dior Homme 2017. godine i time ušao u istoriju. Zato što ima sposobnost da briše granice između svakodnevnog i nedostižnog, čineći ga bliskim svima. Svakim korakom dok trči kroz Beverly Hills u Bottega Veneti, od glave do pete, i razigrano poziva fotografe da ga prate - što je bila zvanična kampanja za ovaj brend - on ruši ustaljene narative i stvara jednu smislenu i prorodnu marketinšku ideju i priču.

Njegovu sposobnost da "oživi" modu, da joj unese emociju i učini je vrednom, prepoznao je i Gucci. Pa je tako, uz Juliu Garner i Elliota Pagea, Rocky izneo priču o prihvatanju samog sebe, o prijateljstvu i ljubavi neophodnoj za sve. I sve to krunisano je njegovim imenovanjem za kreativnog direktora brendaRay Ban u februaru ove godine.

Jednostavniji odgovor bi bio da je to čovek koji ne beži od promene, već ka njoj teži. Koji je spreman da se igra sa modnim siluetama i krojevima, i prošeta crvenim tepihom uvijen u pačvork pokrivač na Met Gali 2021. Umetnik koji ne prati pravila, već svoj instinkt i želju. Onaj koji je spreman da se kroz krojeve "predodređene samo za nežniji pol" i bujno cveće igra sa konceptima ženstvenosti i muškosti -  dva pojma koja njegov otvoreni um zapravo ni ne prepoznaje.

Najjednostavniji odgovor - zato što je svoj. Autentičan do koske u svemu što radi.