Ne, ovo nije tekst o Jeremy Allen Whiteu, njegovim redovnim odlascima u cvećaru i bogatim buketima uvijenim u šuškave papire od novina. Ali, njegova, sada već tradicija, sa sigurnošću je otvorila vrata nežnosti. Nekada su haljine i ostali slični komadi odeće, koji su strogo vođeni kao ženski, bili alat za muške zvezde da komuniciraju sa okruženjem. Da pošalju određenu poruku i pokušaju da naprave mali korak ka promeni. Danas to nije slučaj. U poslednjih nekoliko godina i meseci, scenografija koja se sve više koristi kod muškaraca je cveće.
Pre tri decenije, glumac Patrick Swayze, prilikom intervjua za US Weekly, fotografisao se u širokoj haljini na bretele. On stoji bos na zelenoj travi, blago našminkan sa izraženim mišićima, a pored njega je velika pudla - to je slika koja je mnoge tada iznenadila. Swayze je poznat po ostvarenju "Dirty Dancing", zbog čega su ga mnogi etiketirali kao homoseksualca. Da bi dokazao suprotno i svoju istinu, otišao je skroz u drugu krajnost, u grube sportove. Međutim, negde na pola puta je shvatio da zapravo nema kome da se dokazuje i da su rodni stereotipi samo jedan način ukalupljivanja i diskriminacije.
Upravo zato se, nakon uloge gospođe Vide Bohem u filmu "To Wong Foo, Thanks for Everything! Julie Newmar", odlučio na spomenuti potez. Od tada su haljine, barem za muškarce, postale jedan vid revolta protiv ustaljenih normi. Čin provokacije ili pomeranja granica u modnoj i pop kulturi. To je bio način da se razbije kliše o muževnosti i prikaže fluidnost identiteta. Haljina je bila simbol rušenja očekivanog.
Međutim, danas situacija nije slična. Od 1995, kada je Swayze pozirao, prošlo je 30 godina i mnoge stvari su se promenile. Pojam muževnosti ne doživljava se kao ranije. On je toksičan i vezuje se za ružnu konotaciju - kada se od muškarca očekivalo da ne plače, da je grub i da je otporan na sve emocije poput Stevena Seagala. Zato je danas provokacija na taj način prevaziđena. Ono što je potrebno je nežnost. Zato je cveće postalo redovna scenografija uz svakog muškarca Holivuda, pa čak i u slučaju kada se on percipira kao seks simbol (čitajte Jacob Elordi).
Cvet je jednostavan način da se prikaže krhkost, kojoj svaka osoba na ovom svetu podleže. Da se istakne nežnost koju svako u sebi ima, ma koliko puta pokušao da je prikrije (baš kao i Stephen Graham u ulozi oca u seriji Adolescence). Da se prikaže sklonost ka romantičnom i renesansno inspirisanom izrazu, poput ASAP Rockyja i njegovih pozamašnih torbi. Cveće ima sposobnost da se igra sa estetikom i simbolikom, jer, kao što znamo, svaka vrsta za sebe tumači se drugačije. To je način da se još jednom redefinišu svi slojevi muževnosti na suptilan, blag i delikatan način.