Njeni saradnici kažu da je parfem otelotvorenje ključne ideje rada čuvene dizajnerke - da se svaka žena oseća privlačno.
"Ovaj projekat je Donnina poruka podrške svim ženama. Ona je oduvek želela da naglasi ono najbolje u ženi i učini da se svaka oseća lepom", objašnjava Veronique Gabai-Pinsky, predsednik Aramis-a i Designer Fragrances, BeautyBank i Idea Bank u kompaniji Estee Lauder.
Kolekcija "Woman" koja sadrži bočice "eau de parfum" od 50 i 100ml, kremu za telo i losion za čišćenje tela će se pojaviti u avgustu na policama 240 radnji u SAD-u i u luksuznoj robnoj kući Harrods u Ujedinjenom Kraljevstvu.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti