Njeni saradnici kažu da je parfem otelotvorenje ključne ideje rada čuvene dizajnerke - da se svaka žena oseća privlačno.
"Ovaj projekat je Donnina poruka podrške svim ženama. Ona je oduvek želela da naglasi ono najbolje u ženi i učini da se svaka oseća lepom", objašnjava Veronique Gabai-Pinsky, predsednik Aramis-a i Designer Fragrances, BeautyBank i Idea Bank u kompaniji Estee Lauder.
Kolekcija "Woman" koja sadrži bočice "eau de parfum" od 50 i 100ml, kremu za telo i losion za čišćenje tela će se pojaviti u avgustu na policama 240 radnji u SAD-u i u luksuznoj robnoj kući Harrods u Ujedinjenom Kraljevstvu.
Gurmanski ili cvetni? Eksperti za mirise kažu da će ova 4 glavna trenda parfema definisati 2025. godinu
Ravne cipele koje svaki outfit čine sofisticiranijim: Provedite čitavo proleće u ovom luksuznom modelu
Izašla je prva epizoda nove sezone serije 'The White Lotus': Luksuz, napeti odnosi i iznenađenja na Tajlandu
5 prolećnih make-up trendova: Isprobajte prvi ove sveže lookove koji evociraju novu sezonu
Horoskop do 23. februara 2025: Šta očekuje svaki znak do kraja nedelje?