Tom Ford ostvario je zaradu od preko 200 miliona dolara širom sveta kroz svoju saradnju sa kompanijom Estee Lauder. Njihovi proizvodi imaju visoke cene, ali to je zarad kvaliteta koji high-end mušterije zahtevaju. Stoga se ne planira izbacivanje komercijalnih linija sa nižim cenama.
“Tom Ford je luksuzan brend i naši originalni parfemi su stvar prestiža. Fokus brenda nije cena, već proizvod, kvalitet i izgled”, objasio je John Demsey, grupni predsednik Estee Lauder.
Fabrizio Freda, predsednik i izvršni direktor kompanije Lauder, kaže da je Tom Ford brend koji može da pomogne da dođe do promene u putu industrije parfema ka vrhunskom tržištu koje podrazumeva visok nivo kvaliteta i usluge.
“Ovaj brend je na vrhuncu luksuza u industriji lepote i omiljen je među mušterijama sa istančanim ukusom širom sveta”, kaže Freda.
Inače, novi parfem, Tom Ford Noir, izaći će na tržište u oktobru. Ovo je prvi muški parfem koji je dizajner izbacio od 2009. godine.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti