Dizajner koji će uskoro lansirati Essential Luxuries, set od šest parfema koji upućuje na njegove omiljene stvari, namerno je napravio takvu kolekciju jer veruje da ljudi žele svaki dan da mirišu drugačije.
"Na dnevnoj bazi ne menjamo izgled, ali barem možemo drugačije mirisati. Žene danas žele da se predstavljaju na različite načine, u različito vreme. Više ne mislim da žena treba da bude udata samo za jedan miris", otkrio je kreator.
Alexander Bolen, izvršni direktor brenda, navodi da je ideja koja se krije iza seta mirisa isticanje lepote brenda Oscar de la Renta. "Naša namera bila je da nastavimo rehabilitaciju i evoluciju našeg brenda koji je pomalo izgubio svoj put tokom poslednje decenije. To je veoma lična kolekcija koja potrošače treba da podseti šta je prestiž. A ko bolje može da ispriča priču nego Oskar?", naveo je on za WWD.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti