Dve reči najbolje opisuju kampanje koje nam iz sezone u sezonu prezentuju Domenico i Stefano: Dolce Vitta.
Najpoznatiji dizajnerski duo u najnovijoj kampanji koja će ispratiti njihovu kolekciju za proleće/leto 2014 nadahnut je starom inspiracijom, prelepom Sicilijom!
Još jednom, čarobno ostrvo je nadahnulo kreatore koji su pomenutu kolekciju obojili u print s rimskih hramova, koji je potom ukrašen s krunama, zlatnim novčičima i šarmantnim loknama.
Kompletnu kampanju koju je snimio Domenico, upotpunile su gracije: Eva Herzigova, Marine Deeluw i Catherine McNeil koje su fantastično odglumile seksi, zavodljive sicilijanske vamp žene.
Pored njih, veliki udeo u kampanji je imao i tim muških modela: Noah Miles, Tony Ward i Adam Senn.
Italijanski brend je s ovom kampanjom nastavio svoju zavodljivu strategiju idiličnih slika na kojima modeli uživaju u seksi, čipkanim haljinama pored jednako privlačnih muškaraca koji su tipični italijanski zavodnici. Mi se ne bunimo, a vi?
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti