Umesto da odaberu za svoju kampanju aneku poznatu, proverenu manekenku ili muzičku zvezdu, kao što većina dizajnera praktikuje da uradi, sestre Olsen su odlučile da budu totalno drugačije i autentične...
Zato, ne bi trebalo da nas čudi što su odlučili da zvezda njihove kampanje za Pre-Fall 2014, bude žena koja iza sebe ima uspešnu karijeru stilistkinje i modela, Linda Rodin.
65-godišnja manekenka je pozirala za lookbook kolekcije, pored znatno mlađih manekenki Ursule Walis i Esther de Jong, koje su ostale u senci poznate stilistkinje koja je dominirala specifičnim, smelim izgledom.
Rodinka je odlično prenela taj provokativan look koji Olsenove neguju u svojim kreacijama ravnog, oštrog kroja, pozirajući u trapez kaputu, tunika-haljinama i blejzerima u zagasitim nijansama sive, plave i naravno crne.
Linda Rodin se proslavila početkom osamdesetih radeći kao modni urednik u magazinu Harper’s Bazaar, a potom je radila kao stilista Madonne i Gisele Bundchen. Danas se najviše bavi svojom linijom za negu lica koja nosi njeno ime Rodin, koja je postala instant popularna zahvaljujući Olio Lusso ulju za lice.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti