Na samom staru nove godine dočekalo nas je nekoliko sjajnih kampanje koje je dopunio i dizajner toksičnog seksepila, Tom Ford čija najnovija kampanja je super seksi sa nekim krajne killer modelima cipela koje ne sumnjamo da će postati IT shoe za proleće.
S velikom dozom seksepila koji je dominirao u Fordovim kolekcijama dok je slavni kreator bio kreativni director u Gucciju, kampanja “svetluca” kao disco kugla, a atmosfera podseća na disco fuziju koja je vladala u studiju 54.
U kampanji pored seksi haljina, dominiraju i killer cipele s atraktivnim zlatnim potpeticama koje ne sumnjamo da će pronaći put do stylish žena širom sveta.
Njegove kreacije iz aktuelne kolekcije već su prošetale neke od najpoznatijih dama.
Glumica Julianne Moore se pojavila na dodeli CFDA nagrada u dizajnerovoj crvenoj, svetlucavo haljini, dok je muzička diva Beyonce za promociju svog najnovijeg albuma upravo izabarala Fordovu crnu haljinu s aplikacijama nalik staklu.
U najnovijoj kampanji glavne zvezde su Esther Heesch, Carlos Peters i Conrad, a iza objektiva je bio, naravno, sam Ford.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti