Kompletnu kampanju je fotografisao Nino Muñoz dok se za muzičku pozadinu kratkog video spota pobrinula grupa Jamiroquai, odnosno njihova pesma Feel So Good.
U crno-belom spotu vidimo Zoe kako uživa u pool partiju u luksuznoj vili, okružena razdraganim momcima i devojkama. U fokusu su njene duge noge, crne seksi stileto sandale, igra sa belim čaršavima i malenim psom, da bismo na kraju je videli kako uranja u bazen, sve sa cipelama na sebi.
"Nismo mogli bolju pesmu od ove da izaberemo jer oslikava DNK brenda. Stuartove cipele su krajnje udobne i svaka žena se u njima oseća dobro. Weitzman je mađioničar jer je uspeo da ženama ponudi cipelu koja je udobna, seksepilna i luksuzna,?” izjavila je Susan Duffy ispred kompanije.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti