Suočimo se sa istinom. Većina vas koji sada ovo čitate je bila pasionirani fan Seks i grada, a ova ljubav je verovatno trajala kroz svako od 16 hiljada repriziranja serije. Ipak je u pitanju fenomen koji je oblikovao čitave generacije, podsticao romantične snove, i manje romantične šoping krize.
A nešto toliko popularno kao ova serija, naravno, mora biti i neverovatno moćno PR oružje. Carrie Bradshaw koja izgovara ime nekog brenda, nekada davno u vreme bez Instagrama, otprilike može da se meri sa današnjim tweetovanjem/Instagramisanjem poznate ličnosti koja ima milione fanova. Dakle, moćno.
A koji su to brendovi najčešće spominjani kroz 94 epizode kultne serije? Verovali ili ne, neko se potrudio, ne samo da izbroji, već i da izmontiran desetominutni klip koji nam daje slikovit odgovor na ovo pitanje, abecednim redom. Brands and the City, prikladno ime.
Evo nekoliko opservacija:
Najviše puta pomenut brend je – Vogue. Tiffany je nadmašio Cartier po učestalosti, Manolo je zastupljeniji od Jimmy Chooa, a Birkin torba se prilično visoko kotira, sa čitavom epizodom u kojoj ima glavnu ulogu.
Chanel, Dior, Fendi, Prada i Versace bolje su „rangirani“ od brendova Louis Vuitton, Oscar de la Renta, Ralph Lauren, Roberto Cavalli, Stella McCartney, Valentino, Vera Wang, i YSL (kako je u to vreme glasilo ime, jer ga, je li, Slimane još nije skratio),
Ako ste voleli da gledate seriju, onda vas verovatno neće iznenaditi da su martini, New York Times i Starbucks prilično visoko na lestvici.
A u slučaju da želite baš precizan podatak, evo ga: 324 različita brenda je spomenuto u seriji, u ukupno 838 situacija.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti