Pod vođstvom Paula Marciana, kreativnog direktora Guessa, a u saradnji sa dugogodišnjom saradnicom, fotografkinjom Ellen Von Unwerth, nastala je kampanja za sezonu jesen/zima 2014, čija je zvezda srpska manekenka Bojana Krsmanović, zajedno sa koleginicama top manekenkama Gigi Hadid, Samanthom Hoopes i Yarom Khmidan.
Oživljavajući duh Nešvila, fotografije predstavljaju seksi avanturistkinje koje otkrivaju grad kao muzičarke dok šopinguju, sviraju i zabavljaju se.
Tamo gde country sreće rock n’ roll, Bojana, Gigi i ostatak ekipe patroliraju gradom farmerkama visokog struka u kombinaciji sa western košuljama na kopčanje, klasičnim denim pencil suknjama i jaknama. Haljine romantičnih cvetnih dezena, od satena i čipke uparene su sa atraktivnim denim komadima.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti