Prošle sezone je bilo nekoliko atraktivnih kampanja, ali samo jedna koju smo na keca zapamtili jer nas je svojim eksplicitnim sadržajem itekako privukla.
Alexander Wang definitivno spada u najintrigantnije kreatore današnjice koji se trude da postave nove standarde i to ne samo u domenu odeće već i reklamnih kampanja.
Prošla kampanja za proleće/leto 2014 nas je dovela u javni toalet, a dame su pozirale u više nego provokativnim pozama, iznad lavaboa, raširenih nogu ispred objektiva fotografa Stevana Kleina i sve sa Parental Advisory Expicit Content printom stvarajući jednu nadrealnu, naughty i efektnu kampanju.
Najnovija kampanja je slična pethodnoj, a najavljena je na sajtu dizajnera.
Iza objektiva je opet Klein, dok se za stajling pobrinuo sve traženiji britanski stilista i kreativni direktor magazina Interview, Karl Templer (zaslužan za stajling prelepe Rosie Huntington-Whitley u Prabal Gurung kampanji).
Umesto toaleta, sada je set javni zatvor ili neka vrsta maloletničkog doma u kom „bad girls“: Vanessa Moody, Kaitlin Aas, Kat Hessen i Lexi Boling su zatvorene u minijaturne sobice, stilizovane od glave do pete u Wangove jesenje kreacije. Posebno su naughty su bile one fotke gde manekenke leže na podu dok iznad njih, raširenih nogu stoji druga u suknji.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti