Modna industrija se itekako trudi da isprati tendencije koje plasiraju društvene mreže. 

Nakon nove ere u kastingu koju su pokrenuli Marc Jacobs i Karl Lagefeld, tražeći modele za svoje revije putem Instagrama, američki dizajner je odlučio da ode korak ispred svih i otvori pop-up butik za vreme nastupajućeg NewYork Fashion Week-a. I to ne običan butik, već butik u kome će se roba kupovati isključivo uz pomoć tvitova. 

Krajnje inovativna ideja omogućiće ljudima koji koriste tviter mrežu da uz pomoć hashtaga #MJDaisyChain, kupe koji god artikl s potpisom Marca Jacobsa, bilo da je u pitanju torba ili parfem. Zvuči previše dobro da bi bila istina? E pa, verovali ili ne, istina je!

Butik koji će se zvati Marc Jacobs Tweet Shop ponudiće pored modnih detalja i uslugu manikira (koju ćete takođe platiti sa twitovima), chill out lounge, besplatan wi-fi, kafu,  bar u kom će muziku puštati DJ Hanna Hanra. 

Naravno, postoji caka, ali i ona je više nego inovativna. Princip kupovine će biti takav da će samo osobe koje bude bile najkreativnije, odnosno najrečitije sa hasthagom #MJDaisyChain dobiti priliku da šopinguju u pop-up butiku.

Dok se u Njujorku ne otvori ovaj butik, sledi mala uvertira, svojevrsno gostovanje butika u Londonu u kom će biti otvoren od 15-17 avgusta, od 10 ujutru do 8 uveče.