Možda se nećete složiti sa nama ali iako se rimuju perfektno, nešto nam se čini da reč „Chanel“ i „bagel“ ne idu tako sjajno jedna uz drugu!
Bar ne možemo da zamislimo Karla Lagerfelda koji je na Diet Coke i gluten free hrani kako često konzumira jednu od najomiljenijih poslastica na svetu koja se mahom jede ujutru uz kafu i čokoladni krem ili džem.
Da je svet svet hrane inspirativan za jedan luksuzan i krajnje neobičan aksesoar dokazala je umetnica Chloe Wise čiju je "đevrek" torbu na Chanel launch žurci povodom premijerenog prikazivanja reklamnog spota Gisele + Baz Luhrmann za Chanel no.5, nosila glumica i model India Meneuz.
Torbica ima zaštitni znak svih slavnih modela koje potpisuje prestižna francuska kuća: kaiš od lanca i famozni logo kao privezak.
Inače, premijeru spota obeležio je i jedan istorijski trenutak za Chanel.
Naime, iako francuska kuća odavno već ima Instagram profil koji prati preko 1.8 miliona pratilaca, do njujorške premijere kratkog filma “You are the one that I want” brend nije postovao nijednu fotografiju. To su nadoknadili fotkama upravo sa pomenute gala večere.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti