Kampanje za sledeću sezonu počinju polako da se promaljaju u medije, a došao je red i na Versace da nam otkrije zvezdu svojih prolećnih promo materijala.
Madonna je, čini se, čvrsto odlučila da nam stavi do znanja da njeno vreme još nije prošlo, pa nas je tako prvo obradovala informacijama o novom albumu koji sprema za sledeću godinu, a zatim je usledio provokativni editorijal za Interwiev, čisto da nas podseti da je njeno telo i dalje perfektno, iako korača ka šezdesetoj godini života.
A sada, tu su i sveže promo fotke za Versace, koje predstavljaju jednak omaž njoj samoj, koliko i odeći.
Kampanju su snimili Mert Atlas i Marcus Piggott, a Donatella Versace, koja smatra Madonnu istinskom ikonom brenda, apsolutno je oduševljena ovom saradnjom.
„Presrećna sam što je moja prijateljica i najmoćnija umetnica, lice kampanje za proleće 2015“, dodala je Donatella.
Inače, ljubav između Madge i Versacea ima svoje duboke korene – ovo je četvrta kampanja u kojoj je baš ona zvezda brenda, a dolazi tačno 20 godina pošto su pop zvezda i Versace po prvi put sarađivali.
„Uvek je uzbudljivo biti obučen od glave do pete u Versace i iskusiti iz prve ruke Donatellinu živahnu maštu i strast, koji prožimaju ovu kolekciju“, rekla je Madonna.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti