Nakon što smo se zaljubili u kampanju za parfem My Burberry u kojoj su se pojavile dve legendarne Britanke - slavna Kate Moss i njena mlađa koleginica, Cara Delevingne, došao je red da nas očara još jedan zvezdani tandem iz Engleske!
U želji da nadmaši prethodni duo, Bailey je za potrebe nove kampanje angažovao tamnopute gracije, Naomi Campbell i Jourdan Dunn koje će možda uspeti da nadmaše i Kate/Cara kampanju!
"Njih dve su britanske ikone, snažne i prekrasne žene, koje su savršene za našu najnoviju kampanju pa je saradnja bila na obostrano zadovoljstvo i velika čast," rekao je Christopher Bailey.
Naomi i Jourdan na fotografijama izgledaju kao sestre, stilizovane u živopisne trenč mantile i marame pastelnih tonova. Snimanjem je kao i uvek rukovodio Mario Testino, a ključni komad je bio klasični Burberry trenč ukrašen šarenim printom.
Zanimljivo je da je Naomi poslednji put s brendom sarađivala 2001. godine i to u kampanji sa Kate Moss, a Jourdan 2011. s Carom Delevingne. Ove su godine, devojke samo zamenile partnerke.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti