Nakon kampanje za Burberry koju je snimila sa Jourdan Dunn, britanska manekenka (44) je očarala sve debitantskim pojavljivanjem u ulozi seksi zavodnice za slavni brend luksuznog donjeg veša, Agent Provocateura.
Obučena u izazovni donji veš od čipke i satena, Naomi je pozirala nalik seksi sobarici, sekretarici, baštovanki i mehaničarki dokazavši da je još uvek vlasnica izazovnog, vitkog tela na kom bi daleko mlađe koleginice mogle da joj pozavide!
Naomi se na ovaj način pridružila prethodnim fatalnim zavodnicama poput Kate Moss, Helene Christensen, Maggie Gyllenhaal i Monice Cruz koje su pre nje bile zaštitna lica slavnog brenda.
"Odavno smo izrazili želju da sarađujemo sa Naomi, ali nažalost do sad nismo uspeli da uskladimo želje i vreme. Međutim, da nikad nije kasno dokazuje ova impresivna kampanja koja je već sada izazvala sjajne reakcije. Tome je znatno doprinela Naomina moćna harizma i seksepil koji je savršeno ispratio liniju našeg donjeg veša."
Naomi je pozirala pred objektivom slavne Ellen Von Unwerth, u atmosferi nalik David Lynch trileru "The Lost Highway", ali i filmu "Body Double" u režiji takođe slavnog reditelja, Briana de Palme.
Kompletnom mračnom i seksi utisku znatno su doprineli propratni detalji u vidu visokih potpetica, sokni, kožnog kaiša, lanaca, znojnica, haltera koje je Naomi nosila ne bi li se što više uživela u ulogu intrigantne, vickaste, prelepe i samouverene žene.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti