Kering je najavio odlazak kreativne direktorke Fride Giannini i CEO-a Patrizia di Marca iz Guccia. Giannini je odradila vrstan posao i biće teško naći joj zamenum, ali već su počeli prvi tračevi oko toga ko će preuzeti njenu poziciju u ovoj prestižnoj modnoj kući. Već sad znamo da je novi Gucciev CEO Marco Bizzari, ali dizajner zasad nije poznat. U nastavku pogledajte o kome se sve priča kao novom potencijalnom dizajneru.

Riccardo Tisci

Iako bi Tisci bio idealan izbor, zbog činjenice da je Givenchy doveo na nivo na kojem je danas, ali i radi mnogobrojnih poznatih prijatelja, izgleda da je ovaj potez gotovo nemoguć. Naime, LVMH ga ima na ugovoru, a oni su glavni rivali s Keringom.

Hedi Slimane

Slimane je imao čudnjikav ulaz u Saint Laurent 2012., ali sada možemo reći da iz sezone u sezonu oduševljava svojim rock and roll komadima. Upravo zbog toga bi bio interesantan izbor za Gucci.

Joseph Altuzarra

Mladi dizajner već 6 godina uspešno vodi svoj vlastiti brend, a već se nagađalo da bi mogao dobiti posao u Gucciu. Ono što mu ide u korist je vrsno poznavanje seksipilne elegancije koja je karakteristična za ovaj italijanski brend, ali neiskustvo u dizajniranju asesoara (pre svega Gucci je poznat i po svojoj kožnoj galanteriji) mogao bi ga koštati angažmana.

Christopher Kane 

Kering već ulaže u ovog mladog dizajnera, a šuška se kako je bio i za petama Alexanderu Wangu za poziciju u Balenciagi. Ali jednako je neiskusan u dizajnu asesoara koliko i Altuzarra, a pritom je i manje sofisticiran. Svejedno - potencijalan je izbor.

Peter Dundas

Ekscentrični kreativni direktor Puccia takođe se spominje kao jedan od izbora. Iako je njegov dizajn poprilično boho, savršeno savladava seksipil.

Rachel Mansur/Floriana Gariel/Tabitha Simmons

Ove dizajnerke imaju mnoštvo iskustva u dizajniranju asesoara, koji je vrlo bitan za Gucci, ali mnogi urednici razmišljaju jesu li dame dovoljno iskusne da dizajniraju kvalitetan pret-a-porter kojeg je Giannini vrsno prezentovala proteklih 9 godina.

Christophe Lemaire

Lemaire je možda napustio Hérmes kako bi se fokusirao na sopstveni brend, i iako nije jako ime poput kolega s liste, imao je odličan učinak na prodaju u spomenutoj francuskoj modnoj kući, pa bi isto mogao napraviti i za Gucci.