Niki Minaj je oličenje nove Cavalli žene, kao „otelotvorenje energične i moderne ženstvenosti“, izjavio je Roberto Cavalli na konferenciji za novinare povodom nove kampanje.
Možda je ona pomalo neočekivan izbor, ali Cavalli je odlučio da se svesno i odlučno odvoji od svih normi koje nameće industrija.
„Poslednjih godina, navikli smo da kažnjavamo žene odećom koja sakriva njihovo telo i figuru“, rekao je dizajner. „Ovom kampanjom sam želeo da pošaljem jaku protiv-trendovsku poruku. Želeo sam senzualnu ženu koja je svesna svog tela i koja se ne plaši da pokaže svoje obline.“
A Minaj, ne samo da se ne plaši, već nesumnjivo uživa u tome!
Pogledajte fotografije kampanje koje je snimio Francesco Carrozzini:
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti