Ovog vikenda, vizionar modnog giganta, Nicolas Ghesquière objavio je na svom Instagram profilu fotografije prolećne kampanje Louis Vuittona, koja se sastoji iz za sada 3 promo fotografije koje je pojedinačno, kao i u prethodnoj kampanji, fotografisao neki drugi slavni fotograf.
Zanimljivom kampanjom, Nicolas je nastavio niz moćnih odluka koje je doneo od kada je na čelu renomiranog brenda. I ovoga puta, Ghesquiere je okupio najbolji fotografski trio na svetu: Annie Leibovitz, Bruca Webera i Jeurgena Tellera.
Na Annienoj fotografiji osvanula je Freja Beha Erichsen, jedna od najomiljenijih manekenki kreatora, dok je Bruceova bila rezervisana za glumicu Jennifer Connelly.
Juergen je imao možda najzahtevijeg modela, s obzirom da je fotografisao torbe s potpisom modne kuće.
Kompletna kampanja je nazvana Series 2, kao nastavak prethodne u kojoj je fotografska palica takođe pripala poznatim fotografima.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti