Nakon što je u prethodnoj proslavila 125 godina od osnivanja, francuska modna kuća Lanvin je odlučila da u novu godinu uđe sa kampanjom koja će biti svojevrstan omaž logo dizajnu koji predstavlja siluetu majke i ćerke.
Za potrebe zabavne i zanimljive kampanje, brend je angažovao veterane u modelingu, Violettu Sanchez, Pat Cleveland i Kirsten Owen i njihove ćerke, Luz Godin, Annu Cleveland i Billie Rose Owen.
"Sviđa mi se ideja kampanje koja ne predstavlja samo fotografije, već i priču. I svaki put kada snimamo neki porodični portret, imam osećaj da smo mi uljezi, a oni domaćini," izjavio je kreativni direktor Lanvina, Alber Elbaz.
Muški deo kampanje je takođe zanimljiv i slavi odnos blizanaca i prijatelja. Kompletnu kampanju je fotografisao Tim Walker, dok je Jacob K bio zadužen za stajling.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti