Prošlo je manje od tri nedelje od kada je prikazao svoju debitantsku kolekciju za Balenciagu, a sada je Pierpaolo Piccioli predstavio i svoju prvu kampanju, koja donosi topliju estetiku u odnosu na period kada je Demna bio na čelu brenda - istovremeno prikazujući dve ključne torbe nastale pre njegovog dolaska.
Fotograf David Sims, Picciolijev čest saradnik, snimio je kampanju u Hôtel de Maisons, zdanju na levoj obali Sene koje je nekada bilo dom Karla Lagerfelda, fokusirajući objektiv na Monu Tougaard i Sandru Murray.
Na jednoj fotografiji okupanoj suncem, Tougaard leži na neurednom krevetu, obučena u jedan od kratkih topova i široke bermude iz prolećne kolekcije za 2026. prikazane ranije ovog meseca. Pored nje se nalazi Rodeo torba,model iz vremena Demne, sada ukrašen nizom privezaka i inicijalom manekenke. U kampanji se pojavljuje i Le City bag, torba koju je 2001. godine predstavio tadašnji kreativni direktor kuće Balenciaga, Nicolas Ghesquière, čime ovaj legendarni It aksesoar dobija još jedan novi život.
Piccioli je izjavio da je želeo "da stvori nešto što deluje zaista lično, o nepretencioznoj lepoti koja inspiriše". Dodao je i da je Sims "uhvatio Monu i Sandru onakve kakve jesu - spontane, stvarne, nežne, a opet snažne - kao odraz nove Balenciaga žene i početka poglavlja koje za njega ima duboko značenje."
Piccioli, koji je najveći deo karijere proveo u Valentinu, jasno je stavio do znanja da neće izbrisati rad svojih prethodnika, posebno osnivača Cristóbala Balenciage, čije je krojeve poput sack dress i balloon skirt reinterpretirao na savremen način. Kroz graciozne siluete, raskošnu paletu boja i romantične motive, Piccioli je uneo svoj prepoznatljiv pečat i započeo novo, uzbudljivo poglavlje za brend Balenciaga.