Kada pomislite na britanski countryside, prve asocijacije su vam zelenilo, zamkovi debelih zidova koji kriju nikad otkrivene istorijske priče, tvid i karirani dezeni. Čisto da bi slika delovala još privlačnije, sa slatkom i oštrom dozom british akcenta, dodajte Judea Bellinghama sa retro loptom i Calluma Turnera sa korgijem. And there you go, savršena modna kampanja koja odiše engleskim šarmom.
Ovaj recept kreirao je Pharrell Williams. I baš tom formulom se vodio prilikom stvaranja muške kolekcije za proleće/leto 2026. za brend Louis Vuitton, koja je pod njegovim kreativnim vođstvom. Jude Bellingham, kao prijatelj kuće, i Callum Turner, kao ambasador brenda, kroz zelene vrtove, hodnike palate i vožnjom u retro kabrioletu u rustičnim dendi komadima oživeli su britanski duh.
Kolekcija se oslanja na britanske modne kodekse, sa komadima poput LV Monogram sakoa u Prince of Wales kroju, trodelnog odela od vune i kaputa sa oštrim ramenima, sve u stilu ležerne sofisticiranosti. Ovi klasični komadi kombinuju se sa modernim detaljima: džemperima sa mornarskim kragnama, flanelskim košuljama savršenog kroja, farmerkama, ali i hibridnim stilovima poput vetrovki sa kožnim rukavima, jakni od tvida i prsluka sa Monogram dezenom.
Kampanja, koja je ujedno i režirana od strane Pharrella, odaje počast tradiciji Louis Vuittona, spajajući istoriju, zanat, kulturu, humor i životni stil, dok kolekcija istovremeno reinterpretira britansko nasleđe kroz moderni urbano-sportski pogled.