Kreativne inovacije ovih brendova razvijamo i na digitalnim platformama i zato želimo pojačanje na pozicijama Social Media Manager i Digital Advertising Manager.
Digital Advertising Manager
Opis posla:
•Prodaja širokog spektra oglasnog prostora na internetu (sajtovi, društvene mreže, kreativne web kampanje)
•Kreiranje specifičnih ponuda za prisustvo klijenata na webu, uz razumevanje realnih potreba klijenata i procenu ciljeva kampanja
•Učestvovanje u kreiranju i implementaciji prodajnih strategija
•Redovni kontakt sa klijentima
•Rad na sticanju novih kliijenata, izgradnja i održavanje jakih poslovnih odnosa
•Saradnja sa redakcijama, marketing timovima i kontinuirano učestvovanje u razvoju sajtova
Očekivane kompetencije:
•Visoko obrazovanje je poželjno, a iskustvo od minimum dve godine u medijima i prodaji obavezno
•Posedovanje kontakt liste klijenata u nekom od tržišnih segmenata
• Poseduje proaktivan pristup korišćenju društvenih mreža
•Odlično poznavanje i korišćenje MS Office paketa
•Dobro razumevanje digital terminologije
•Visok nivo poznavanja tržišta digitalnih medija
•Aktivno korišćenje engleskog jezika
Lični profil:
•Timski igrač, osoba proaktivnog pristupa poslu
•Pragmatičan i inicijator, u stalnoj potrazi za izazovom
•Osoba spremna na preuzimanje odgovornosti i finalizaciju dogovorenih poslova
•Fleksibilan, vredan, dobro uklopiv u dinamičnu i zahtevnu radnu sredinu
Prijavite se OVDE.
Social Media Manager
Opis posla:
Kreira strategiju društvenih medija u skladu sa identitetom i ciljevima brendova kompanije
Definiše strategije sticanja novih pratilaca i ojačavanja mreže postojećih, uz prepoznatljive načine komunikacije odgovarajuće za svaku društvenu mrežu
U saradnji sa sektorima marketinga, PR i prodaje postavlja ciljeve i prati njihovu realizaciju, uspostavlja kanale promocije, prodaje, stvarajući konkurentsku prednost
Sarađuje sa redakcijama, marketing timovima i web dizajn-om i kontinuirano učestvuje u razvoju web portala
Prati nove trendove i novosti u kompaniji i okruženju i implementira ih u svoje poslovne strategije
Očekivane kompetencije:
Fakultetsko obrazovanje iz oblasti marketinga, PR ili srodnih oblasti
Iskustvo u radu na web portalima (društvene mreže, blogovi)
Iskustvo u prodaji i radu sa ljudima, advertajzingu i marketingu
Odlično poznavanje i korišćenje MS Office paketa, Photoshop-a, Tekst editora, HTML-a
Aktivno korišćenje engleskog jezika
Odlične pisane i verbalne veštine komunikacije
Lični profil:
Timski igrač sa izraženom sposobnošću saradnje sa različitim profilima i uspostavljanja kontakata i ojačavanja postojeće mreže
Osoba proaktivnog pristupa poslu uvek spremna na analizu i istraživanje (up-to-date)
Posvećen, diskretan, prilagodljiv dinamičnom okruženju, samostalan u izvršenju
Osoba koja poseduje veštinu pisanja, odgovarajuću formatu mreže i interesnoj grupi na istoj
Pragmatičan i inicijator, u stalnoj potrazi za izazovom u skladu sa trendovima poslovanja i okruženja
Prati estetske standarde brendova Adria Media Magazina i poseduje izražene organizacione veštine
Biće kontaktirani samo kandidati koji uđu u najuži izbor.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti