Kreativne inovacije ovih brendova razvijamo i na digitalnim platformama i zato želimo pojačanje na pozicijama Social Media Manager i Digital Advertising Manager.

Digital Advertising Manager

Opis posla:

Prodaja širokog spektra oglasnog prostora na internetu (sajtovi, društvene mreže, kreativne web kampanje)

Kreiranje specifičnih ponuda za prisustvo klijenata na webu, uz razumevanje realnih potreba klijenata i procenu ciljeva kampanja

Učestvovanje u kreiranju i implementaciji prodajnih strategija

Redovni kontakt sa klijentima

Rad na sticanju novih kliijenata, izgradnja i održavanje jakih poslovnih odnosa

Saradnja sa redakcijama, marketing timovima i kontinuirano učestvovanje u razvoju sajtova

Očekivane kompetencije:

Visoko obrazovanje je poželjno, a iskustvo od minimum dve godine u medijima i prodaji obavezno

Posedovanje kontakt liste klijenata u nekom od tržišnih segmenata

Poseduje proaktivan pristup korišćenju društvenih mreža

Odlično poznavanje i korišćenje MS Office paketa

Dobro razumevanje digital terminologije

Visok nivo poznavanja tržišta digitalnih medija

Aktivno korišćenje engleskog jezika

Lični profil:

Timski igrač, osoba proaktivnog pristupa poslu

Pragmatičan i inicijator, u stalnoj potrazi za izazovom

Osoba spremna na preuzimanje odgovornosti i finalizaciju dogovorenih poslova

Fleksibilan, vredan, dobro uklopiv u dinamičnu i zahtevnu radnu sredinu

Prijavite se OVDE.


Social Media Manager

Opis posla:

Kreira strategiju društvenih medija u skladu sa identitetom i ciljevima brendova kompanije

Definiše strategije sticanja novih pratilaca i ojačavanja mreže postojećih, uz prepoznatljive načine komunikacije odgovarajuće za svaku društvenu mrežu

U saradnji sa sektorima marketinga, PR i prodaje postavlja ciljeve i prati njihovu realizaciju, uspostavlja kanale promocije, prodaje, stvarajući konkurentsku prednost 

Sarađuje sa redakcijama, marketing timovima i web dizajn-om i kontinuirano učestvuje u razvoju web portala

Prati nove trendove i novosti u kompaniji i okruženju i implementira ih u svoje poslovne strategije

Očekivane kompetencije:

Fakultetsko obrazovanje iz oblasti marketinga, PR ili srodnih oblasti 

Iskustvo u radu na web portalima (društvene mreže, blogovi)

Iskustvo u prodaji i radu sa ljudima, advertajzingu i marketingu

Odlično poznavanje i korišćenje MS Office paketa, Photoshop-a, Tekst editora, HTML-a

Aktivno korišćenje engleskog jezika

Odlične pisane i verbalne veštine komunikacije

Lični profil:

Timski igrač sa izraženom sposobnošću saradnje sa različitim profilima i uspostavljanja kontakata i ojačavanja postojeće mreže

Osoba proaktivnog pristupa poslu uvek spremna na analizu i istraživanje (up-to-date)

Posvećen, diskretan, prilagodljiv dinamičnom okruženju, samostalan u izvršenju

Osoba koja poseduje veštinu pisanja, odgovarajuću formatu mreže i interesnoj grupi na istoj

Pragmatičan i inicijator, u stalnoj potrazi za izazovom u skladu sa trendovima poslovanja i okruženja

Prati estetske standarde brendova Adria Media Magazina i poseduje izražene organizacione veštine

Biće kontaktirani samo kandidati koji uđu u najuži izbor.

Prijavite se OVDE.