Iz predstavništva Elle International-a stigla je informacija da je 41 izdanje ovog najprodavanijeg modnog magazina potpisalo klauzulu o zabrani korišćenja krzna u editorijalima i reklamnim kampanjama, među kojima je ponosno i naše domaće izdanje! Širom sveta, redakcije će prestati da predstavljaju krzno i time je Elle postao prvi veliki magazin koji je rešio da to uradi.
Ovo znači da će jasna politika borbe za dobrobit životinja biti predstavljena velikom čitalačkom auditorijumu našeg mesečnika, koji se čita na celoj zemaljskoj kugli od Meksika do Japana, a koji po poslednjim statistikama čita i kupuje 33 miliona ljudi u printu i 100 miliona ljudi online, na mesečnom nivou.
Međunarodna direktorka brenda, Valéria Bessolo Llopiz, izjavila je na godišnjoj konferenciji modne industrije “Business of Fashion Voices” u Engleskoj, da krzno jednostavno više nije prihvatljivo u ovom svetu.
“Prisustvo životinjskog krzna na našim stranicama i digitalnim kanalima više se ne poklapa sa vrednostima koje gajimo mi i naše čitateljke. Vreme je da Elle izrazi jasan stav prema ovome, a to je da smo strogo protiv okrutnosti prema životinjama”.
Direktorka je naglasila da će se umesto toga, magazin zalagati da “poveća svest o dobrobiti životinja” i da će negovati “humaniju modnu industriju”.
Za sada, trinaest izdanja je već izbacilo krzno iz svog sadržaja, još njih dvadeset će to uradili od januara 2022., a ostatak će to uraditi godinu dana kasnije.
Valeria je naglasila i da se trenutno nalazimo u novoj eri i vladavini Generacije Z koja ima velika očekivanja po pitanju održivosti i etike. Što je zaista tačno, to govore mnoga istraživanja, ali i činjenica da su nnogi veliki brendovi odavno iz svoje proizvodnje isključili krzno. Među njima su Gucci, Versace i Prada, Burberry, Vivienne Westwood i Alexander McQueen, Donna Karan, DKNY i Michael Kors, kao i Jean Paul Gaultier i Balenciaga.