Mediji bruje već danima o vesti kako je Catherine Hahn, stilistkinja poznatog pevača Post Malone-a, pokrenula brend čiji se koncept vrti isključivo oko kreiranja haljina za muškarce. Inspirisana muzičkom zvedom i njegovom slobodom izražavanja kako u samim pesmama i nastupima, tako i celokupnim imidžom koji je sastavljen od svega samo ne od svakidašnjih kombinacija, Catherine je odlučila da sruši sve modne stereotipe.

Reper koji je prošle godine na humanitranom tributer live stream-u svirao gitaru u haljini na cvetiće uz njegovo omiljeno pivo, na najbolji način je dao omaž jednoj od najvećih muzičkih ikona svih vremena Curt Cobainu koji je mnogima služio, a i dalje služi kao životni idol.

Da li je slučajnost da su sve ikone muzičke industrije neretko nosile ženske odevne komade, štikle i nalakirane nokte? Skriveno ispod površine ovog, možda na prvi pogled prostrog trenda, nalazi se srž pank pokreta koji predstavlja vrhunac mladalačkog bunta protiv društvenih normi.

Istinski odraz društvenog revolta koji se transponuje na odeću ovih pevača ne treba mešati sa prokomercijalizovanom verzijom istih koji služe isključivo kao kapitalistički potez modnih giganata koji koriste “trendy” pevače poput Harry Stylesa kako bi promovisali ”mekanu” verziju ovog kultnog fenomena u odevanju.

Zato je prethodno pomenuta stilistikinja Catherine Hahn prilikom koceptualizacije svog brenda promišljeno gradila svoju viziju zasnovanu na temeljnom istraživanju i želji da ponovo vrati pravu verziju ovog stilskog pravca. On će napokon muškarcima dati slobodu koju im potkrepljuju njihovi idoli - da izađu iz sopstvenih stega i (p)ostanu dosledni sebi.

Tekst: Bogdan Mrša

TETOVAŽE PO LICU KOMBINOVANE SA NALAKIRANIM NOKTIMA I KROKSICAMA