CARTIER PONOVO OTVORIO VRATA SVOJE PRVE RADNJE U PARIZU: Zavirite u luksuzan enterijer koji ostavlja bez daha

Cartier nam je otvorio vrata svoje luksuzno renovirane radnje na kultnoj pariskoj adresi - 13 rue de la Paix.

cartier

Kada je Cartier prvi put otvoren na pariskoj adresi 13 rue de la Paix davne 1899. godine, to nije značilo puko otvaranje prodajnog objeka – Cartier se etablirao u kulturi i društvu kao juvelirski brend kao nijedan drugi. Ispunjen tradicijom i amblemima koji se vremenom interpretiraju, Cartier je na samom vrhu tradicije izrade nakita. Upravo na ovoj lokaciji su Louis Cartier zajedno sa kreativnim direktorom Jeanne Toussaint kreirali stvorili vizuelni identitet brenda koji 123 godine kasnije nastavlja da oduševljava i fascinira.

Lucie & Simon 

Samim tim ne čudi što je posebna pažnja data renoviranju prodajnog objekta.

Nakon dve godine pažljivog renoviranja, Cartier je otvorio svoja vrata.

 Kako bi arhitektonski i kulturološki integritet zdanja bio očuvan, fasada nije menjana i ostavljene su njene neoklasicističke linije sa mermernim detaljima. Istinska promena se dešava unutra. Centralno stepenište i veliki broj malih soba za rad sa klijentima je odstranjen i kao koncept je usvojen atrijum koji se nalazi na vrhu zgrade od šest spratova. Ne samo da se na taj način enterijer objekta od preko tri hiljade kvadratnih metara kupa svetlošču, atrijum je stvorio utisak objekta u okviru objekta.

cartier 

cartier 

Samom prodajnom prostoru dodeljena su prva dva sprata, treći i četvrti namenjeni su uslugama za klijente i ateljeu za izradu nakita, dok su na poslednje dve etaže smešteni bogati arhiv brenda, vrt i salonski prostor za prijem. Estetika prostora predstavlja igru starih kodova prošlosti, nasleđa brenda i grada u kom je brend osnovan, te interpretacija tih elemenata na moderan na čin.

cartier 

cartier 

Neutralna paleta boja sinonim je za ovaj juvelirski brend. Zemljani i svedeni tonovi savršen su način da sam nakit dođe do izražaja. Međutim, svaka etaža je tretirana na različite načine i tematski osmišljena kako bi oduševila vizuelnom dinamikom. Paneli na zidovima od drveta uklopljeni su sa mobilijarom neutralnih boja, a naglašene teksture, a u celom prostoru ponavlja se element zlata kao bliskog i neraskidivog kontakta ovog plemenitog materijala sa juvelirskim nasleđem.

cartier 

Lucie & Simon 

Dok su veći prostori podređeni svedenoj paleti boja, manji segmenti namenjeni privatnim sastancima sa kijentima definisani su bojama koje simbolišu drago kamenje. Rubin, smaragd i safir bili su inspiracija, pa su određene sekvence zahvaljujući njima dobili tretman crvenom, zelenom i plavom bojom. Možda vizualno najupečatljiviji element predstavljaju paneli ručno slikane svile smešteni u salonu za prijem na petom spratu. Detalji džungle su iskorišćeni kako bi se stvorila ta dinamika, a kao centralna figura nalazi se famozni leopard, kao simbol brenda i amblem po kom je Cartier poznat širom sveta.

cartier 

cartier 

Kako bi se ovaj trenutak ovekovečio, Cartier je u čast ponovnog otvaranja butika, kreirao kolekciju nakita Grain de Café koju su predstavile ambasadorke brenda britanska glumica Vanessa Kirby i čuveni model Farida Khelfa. Kolekcija je definisala elementima koji su prvobitno nastali od strane Jeanne Toussaint koja je 1938. godine predstavila kolekciju nadahnutu zrnom kafe.

cartier 

cartier 

Kao retko koja kuća, Cartier vešto svoj legat reinterpretira i sa njim se igra, kako bi se on na savremen način prikazao klijentima širom sveta. Kodovi kuće su poznati za sve, bez obzira da li smo Cartier klijenti ili ne, što govori o kulturološkom značaju ovog brenda u modernoj kulturi. Sa renovacijom najznačajnijeg objekta, Cartier je predstavio novo poglavlje u novoj istoriji i predstavio nam novi hram luksuza.

cartier