Zamislite da postoji parfem koji miriše na vaše pomešane emocije: ljubav i požudu, pomešane sa besom, sumnjom, nostalgijom... 

Sada ne morate više da zamišljate jer je Byredo kreirao upravo takav miris, dočaravajući nestabilna i turbulentna vremena, u kojima smo se, ipak, osećali dobro. 

''Napunili smo bočicu parfema čistim emocijama, i nadamo se da će ljudi pročitati etiketu, identifikovati se i povezati sa mirisom koji predstavlja spoj nepoznatog i poznatog'' rekao je Ben Gorham na predstavljanju novog Byredo ''Mixed Emotions'' parfema.

Da parfem predstavlja čistu umetnost, govori i činjenica da u reklamnoj kampanji mladi pesnik Kai Isaiah Jamal recituje delove svoje pesme ''Tall Are The Roots''. Snažni stihovi nadahnuti se ovim mirisom i otkrivaju duboki osećaj traženja, preispitivanja i prihvatanja sebe.

Formula unisex parfema odabrana je kako bi nosio još jednu dozu neočekivanosti. U gornjim notama sadrži maté čaj i crnu ribizlu; srce parfema čini cejlonski crni čaj i list ljubičice, dok baza miriše na brezino drvo i papirus.

Nesvakidašnji opojni miris ''Mixed Emotions'' može biti vaš od 4. marta, kada će se naći u prodaji.