Zamislite da postoji parfem koji miriše na vaše pomešane emocije: ljubav i požudu, pomešane sa besom, sumnjom, nostalgijom...
Sada ne morate više da zamišljate jer je Byredo kreirao upravo takav miris, dočaravajući nestabilna i turbulentna vremena, u kojima smo se, ipak, osećali dobro.
''Napunili smo bočicu parfema čistim emocijama, i nadamo se da će ljudi pročitati etiketu, identifikovati se i povezati sa mirisom koji predstavlja spoj nepoznatog i poznatog'' rekao je Ben Gorham na predstavljanju novog Byredo ''Mixed Emotions'' parfema.
Da parfem predstavlja čistu umetnost, govori i činjenica da u reklamnoj kampanji mladi pesnik Kai Isaiah Jamal recituje delove svoje pesme ''Tall Are The Roots''. Snažni stihovi nadahnuti se ovim mirisom i otkrivaju duboki osećaj traženja, preispitivanja i prihvatanja sebe.
Formula unisex parfema odabrana je kako bi nosio još jednu dozu neočekivanosti. U gornjim notama sadrži maté čaj i crnu ribizlu; srce parfema čini cejlonski crni čaj i list ljubičice, dok baza miriše na brezino drvo i papirus.
Nesvakidašnji opojni miris ''Mixed Emotions'' može biti vaš od 4. marta, kada će se naći u prodaji.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti