Audrey, Jane, Diana, Katherine, Coco i Grace su volele raskošne i klasične parfeme od kojih su neki bili samo njihovi, "zabranjeno voće" , odnosno nedostupni u regularnoj prodaji.
Audrey Hepburn i L' Interdit
Legendarna glumica i muza Huberta de Givenchyja nije samo obožavala njegovu modu, već i parfem s njegovim potpisom. Čuveni kreator je 1957. godine lansirao Givenchy L’Interdit upravo za Audrey koja pune tri godine imala eksluzivno pravo da ga jedina koristi. Ipak, 1960. godine postao je dostupan javnosti sa pratećom reklamnom kampanjom u kojoj se pojavila Hepbernova. Praškastih i mošusnih nota, miris je veran svom imenu te izaziva osećaj koji oslikava udobnu žensku spavaću sobu i intrigu. Parfem je kreirao Francis Fabron dok je flašicu kreirao Pierre Dinand.
Jane Birkin i L'air de Rien
Francuska lepotica i glumica novog talasa koja je poznata po svojim seksualnim avanturama i pesmi koju je otpevala u duetu sa Sergeom Gainsbourgom (Je t'aime… moi non plus) je nekoliko godina tragala za svojim omiljenim parfemom koji bi odgovarao njenoj koži. Potraga je okončana tek 2006. godine kada je Miller Harris, londonski proizvođač parfema osmislio parfem specijalno za nju. Ovaj orijentalno drveni miris, preslikava temperament popularne Jane akordima ambera, vanile, hrastove mahovine i mošusa. Parfem se otvara norama nerolija iz Tunisa, srce je kreirano od pačulija i hrastove mahovine, dok donje note donose vanilu, amber i mošus. Parfem je dostupan u količini od 100ml edp.
Princeza Diana i Isis
Parfem Isis je kreirao William Owen III, a ime je dobio po egipatskoj boginji iako je za inspirisan likom princeze Diane. Ovaj parfem je kombinacija bele ruže i ljubičice koja čini ovaj parfem sunčanim i ženstvenim, baš kakva je bila i sama princeza Diana.
Katherine Hepburn i Vol de Nuit
Omiljeni parfem slavne glumice Vol de Nuit je kreirao dizajner Jacques Guerlain 1933. godine, inspirisan romantičnim romanom “Noćni let” koji je napisao Antoine de Saint-Exupéry. Parfem su pored Hepbernove nosile Ava Gardner i Jean Harlow. Kompozicija se zasniva na ravnoteži drvenih i hladnih nota, ništa drugo ne može tačnije preneti dubinu tamnog noćnog neba i osećaj poleta. U visokim notama je bergamot, galbanum i petitgrain. U srcu je jasmin, narcis i začini. U bazi je drveće, iris, vanila, amber i nota zemlje i šume.
Coco Chanel i Chanel no.5
Čuveni Chanel No 5 je simbol ukusa i trenutno najprodavaniji parfem na svetu. Sama Coco Chanel je zamolila dizajnera parfema Ernesta Beaux da napravi "parfem koji miriše kao žena". Chanel No 5 je veoma složen miris, u kojem je nemoguće izdvojiti nijedan sastojak, i to je bio još jedan zahtev velike Chanel, da parfem zvuči "ne kao ruža ili đurđevak, već kao skladna, harmonična kompozicija". Parfem su proslavile mnoge zvezde, jednom od najvećih je bila Marliyn Monroe. Ernest Beaux, kreator parfema, je predložio Coco Chanel da izabere jednu od dve serije komponenti, koje su bile označene brojevima: prva serija je imala brojeve od 1 do 5; druga - od 20 od 24. Chanel je izabrala seriju pod brojem 5, tako je čuveni miris dobio svoj naziv. Sujeverna Chanel je predstavila svoj novi miris 5. maja, petog meseca u godini, od pet izabranih komponenti sa nazivom No 5, 1921. godine.
Grace Kelly i Creed Fleurissimo
Creed Fleurissimo je predstavljen 1956. godine kao cvetni miris, koji raskošno zavodi aromama irisa, bugarske ruže, tuberozom iz Indije i listova ljubičice. Parfem je kreirao James Henry Creed i to specijalno za venčanje filmske glumice i princa od Monaka. Od tada pa do 1872. godine parfem je bio ekskluzivno pravljen isključivo za Grace Kelly da bi od 1972. bio pušten u regularnu prodaji. Sam miris je izbalansiran do savršenstva, nijedan sastojak ne remeti harmoniju, niti sklad svežine satkane od pažljivo biranih latica cveća.
Izvor: minimagazin.info
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti