Već neko vreme parfemi za kosu postaju sve omiljeniji proizvod naše beauty sekcije. Iako nisu nova kategorija u haircare industriji, u proteklih 12 meseci potražnja za njima na Google-u porasla su za 70 odsto.
Vodeći brendovi poput Diora, Maisona Francisa Kurkdjiana ili Diptyque-a lansirali su svoje parfeme za kosu, a sada im se pridružila i omiljena high street varijanta - Zara.
Parfeme je osmislio renomirani frizer Guido Palau s glavnim parfumerom Jérômeom Epinetteom, a dolaze u hladnim pakovanjima u tonovima dragulja. U kampanji ih je savršeno predstavila glumica Daisy Edgar-Jones koja, kako kaže Palau, 'ima kosu kakvu svaka devojka želi'.
Kolekcija se sastoji od tri mirisa - Dawn: Let's Begin, Dusk: And Then... i Midnight: After Everything, a svi su dizajnirani za korišćenje u različitim trenucima tokom dana. U zelenoj bočici (Dawn: Let's Begin), note limuna, cvijeta marelice i mošusa daju energiju za početak novog dana, dok Dusk: And Then... (plava bočica) spaja latice jasmina, ružičasti šećer i drvo za hrabriji miris koji je savršen za večer. U Midnight: After Everything, crvenoj bočici, pronaći ćete note vanilije, maline i jantara - miris koji je senzualan kako i zvuči.
Prošle je godine Zara u praznično vreme svom beauty asortimanu dodala liniju proizvoda za stilizovanje kose, a sada je to učinila s parfemima. Dostupni su u pakovanjima od 75 i 100 mililitara.
'Oni deluju kao završni touch vašem izgledu. Zamišljao sam ih kao nešto što ćete raspršiti po kosi i staviti u torbicu pre izlaska. Kad odlično mirišete, osećate se sveže. Ima nešto u stavljanju ovakvog proizvoda u kosu da je oživite kada izgleda pomalo umorno', kaže Palau. A i budimo realni, ko ne voli onaj divan miris kose nakon posete frizerskom salonu...
Izvor: Storybook.hr / ELLE /Tara Đukić