Juče smo saznali da je novo lice kuće Lancôme, ustvari staro ime francuskog brenda, neponovljiva diva Isabella Rossellini, i to tri decenije nakon što je italijanska glumica, postala po prvi put lice kuće.   

Tada, 1985. godine, Isabella je imala 31 godinu i bila je zvezda Lynchovog filma Blue Velvet u kom je demonstrirala neustrašivu ženstvenost koja je bila ispred vremena. Danas, kada diva ima 63 godine i mahom je u "penziji", snimajući tek po koji film godišnje, Isabella predstavlja ženu s posebnom definicijom lepote - onom koja ne stari. 

Ali Rossellini je oduvek bila neko ko ruši pravila. Još kao mlada manekenka i glumica, ćerka neorealističnog režisera Roberta Rossellinija i švedske lepotice Ingrid Bergman je bila odlučna u tome da ostavi pečat u filmskoj industriji.

Zahvaljujući neobičnoj lepoti i slobodnom, nesputanom duhu, Isabella je mahom glumila nesvakidašnje uloge žena koje su neshvaćenje, drugačije, ali strastvene i vrlo posvećene.

To joj je donelo i pregršt saradnji van filmskog sveta koje ćemo večno pamtiti poput pojavljivanja u Madonninoj knjizi Sex, kao i saradnju sa Lancome koji je odlučio da njihovu najnoviju kampanju ponese žena koja u sedmoj deceniji izgleda kao u tridesetim, sa tek ponekom borom na licu.

To je moćna poruka.

“Ako malo bolje izanalizirate beauty kampanje i reklame koje su snimljene poslednjih nekoliko decenija, pomislili biste kako je šminka isključivo deo make up rutine dama u dvadesetim. Ali znate kako, starije dame žele da vide žene iz svoje generacije u kampanjama, kao što mlade devojke žele da vide cure u njihovim godinama kao lica make up brendova. Zato je bitno da žene poput Isabelle budu deo beauty kampanja demonstrirajući kako nije uopšte strašno da ostarite."

Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>> http: //www.viber.com/ellesrbija