Inspirisan drevnom japanskom umetnošću poznatom pod nazivom Kintsugi, fotograf Roger Weiss je spojio zajedno hiljade fotografskih fragmenata kako bi "razbio" današnje ideale lepote. 

Nakon što je postao prezasićen hiperprodukcijom fotografija koje prikazuju oblik i anatomiju ženskog tela koja je svedena na skup kodova koji predstavljaju opozit prirodnim oblinama i "nedostacima" koje nas čine ljudima, švajcarski fotograf Roger Weiss je postao sve više frustiran nedostatakom humanosti.... 

Sa ciljem da razotkrije nedostatak smisla u našim savremenim vizuelnim predstavama ženskog tela, Roger je napravio seriju fotografija “Human Dilatations” koja ima za cilj da ukloni ovu indiferentnost.

On nam je to prikazao kroz fotografije na kojima je fizičku formu žena doveo do krajnjih granica izobličenja, a sve u cilju kako bi istakao ono što se u današnjem modernom društvu smatra “nepravilnostima”. 

Inspirisan Kintsugi umetnošću (japanska tehnika koja koristi zlato za popunjavanje pukotina) Roger je podelio fragmente, odnosno detalje i prikazao ih u više slika.

Montirajuči preko hiljadu fragmenata koji su uslikani iz drugačijih uglova, uspeo je da u sam fokus stavi svaki aspekt modela. 

Što se tiče same ideje za nastanak projekta “Human Dilatations”, Roger je u jednom intervju detaljno objasnio:

"Savremeni život je ukorenjen u telematskoj dimenziji (tehnologija koja je sastavljena iz informatičke i komunikacione) od kojih je glava postala neprikosnoveni simbol, a telo je suvišno osim ako nije tako savršeno da se može sa ponosom staviti i pokazati na ekranu. Projekat “Human Dilatations” eliminiše ova dva elementa kako bi nam pokazao telo sa delovima neverovatnih razmera i glave koja je postavljena u drugi plan, a sve u cilju kako bi se stvorio jaz između dva stuba koja razlikuju savremenog čoveka: fizičko nesavršenstvo i moć (uloga) uma." 

Za sam kraj, kao savet kako da se udaljimo od seksualne objektivizacije žena i njihovog tela, Roger je optimistično zaključio:

"Dehumanizacija i komodifikacija žena pripada određenoj kulturnoj baštini koju je teško iskoreniti. Svestan sam da svaki period ima svoje standarde i mislim da je neophodno u evolucijskim procesima da se definišu granice koje su naizmenično srušene, kako bi se na kraju kreirale i širile nove. Ipak, verujem da, čak i kroz sitnice, i velike stvari mogu postepeno da se menjaju..."

Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>http: //www.viber.com/ellesrbija