Samo nedelju dana nakon objave da je novo lice njihovog najnovijeg muškog parfema Kit Harrington, italijanski brend je otkrio da je u njihovom beauty timu sada i prelepa Emilia Clarke. Džepna Venera oduševila je svojom eteričnom lepotom italijanski duo koji je odlučio da upravo ova lepotica bude promo lice njihovog ženskog parfema The One.
“Emilia Clarke predstavlja savršenu Dolce & Gabbana ženu: ona ima tu blistavu lepotu koja izgleda toliko sveže, nežno, krhko, pitomo. Njena ličnost i prirodna lepota će na najbolji mogući način promovisati našu kampanju koja je zabavna, spontana i puna pokreta, života. Emilia je The One!"
Po zamisli dizajnera The One je miris kao i svi mirisi ovog dua "sa karakterom", poseban i privlačan. Orijentalna cvetno-voćna kompozicija je veoma topla, senzibilna sa vanilnim puderastim tragom. Kompozicija se otvara nežnom i svežom mandarinom, bergamotom, ličijem i nežnom breskvom. Srce mirisa je tanko i nežno, u njemu se prepliću note jasmina, đurđevka, belog ljiljana sa voćnim dodirom šljive. Drvenkasto-puderasta baza je napravljena od korena vetivera, ambera, mošusa i vanile. Parfem je napravljen 2006.
Emilia je već u Napulju gde snima kampanju za pomenuti parfem, koja će premijerno biti prikazana u septembru ove godine.
Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/elleserbia/
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti