Francuska kuća ove godine je posvećena samo jednom: lansiranju novog ženskog parfema koji nosi ime po jedinstvenoj i neponovljivoj Gabrielle Chanel.
Nakon što je poslednji ružičasto-optimistični miris Chance baš poput svojih prethodnika ušao u parfemsku kuću slavnih sa svojim lepršavim slatkim i zelenim notama prepoznatljivima na svakoj koži, gotovo 15 godina kasnije dolazi nam parfem koji je osmislio Olivier Polge.
U parfemskoj kreaciji Gabrielle u prvom je planu šanelovska belina, tako da srce miriše na belo cveće – jasmin, cvet narandže i ylang-ylang. Upravo zbog ispreplitanja nota sa sandolovinom i mošusom u bazi "Gabrielle" ima postojanu ženstvenost, a zahvaljujući grejpu i mandarini u gornjim notama ima i svojevrsnu lakoću i svežinu.
Zaštitno lice kampanje je glumica Kristen Stewart.
Upravo jutros Chanel je otkrio svoj prvi vizual kampanje koja će osvanuti 1. septembra. Promo fotografiju radio je Karim Sadli, dok će promo video snimati Ringan Ledwidge, a premijera je tek zakazana za kraj godine.
"Talentovana glumica nam je odmah pala na pamet kada smo razmišljali o promo licima, jer je hrabra, ohola, jaka i neverovatno ženstvena, ali na jedan originalan način."
Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/elleserbia/
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti