BORNTOSTANDOUT, luksuzni parfemski brend iz Koreje, uspešno je završio seriju A finansiranja (prvi značajan krug ulaganja) koje je predvodila američka firma specijalizovana za potrošače, Touch Capital, i BOLD, korporativni fond za venture kapital kompanije L’Oréal. Ovaj investicioni poduhvat omogućava BORNTOSTANDOUT-u da iskoristi ekspertizu L’Oréala u globalnom brendiranju, dok će Touch Capital pružiti strateške uvide kako bi ojačao poziciju brenda na međunarodnim tržištima. Finansijska sredstva takođe će omogućiti bržu ekspanziju brenda, posebno u Evropi i SAD-u, kao i unapređenje otkrivanja mirisa kroz jedinstvena maloprodajna iskustva.
Brend BORNTOSTANDOUT, koji je osnovan 2022. godine, brzo je stekao reputaciju po svojoj karakterističnoj originalnosti i umetničkoj filozofiji, obezbedivši distribuciju u vrhunskim maloprodajama u 60 zemalja za samo dve godine od lansiranja. Brend istražuje mirisne pravce koji su hrabri, provokativni i nekonvencionalni, a nedavno je predstavio kolekciju Extrait Extrême – parfeme sa izuzetno visokim koncentracijama ulja od 60%.
„Ono što BORNTOSTANDOUT izdvaja kao jedinstvenu snagu u luksuznom parfimerstvu jeste naše čvrsto verovanje u odabiru drugačijeg puta koji favorizuje kreativnost umesto konvencija“, izjavio je Jun Lim, osnivač i generalni direktor BORNTOSTANDOUT-a. „Podrška tako značajnih investitora za nas nije samo finansijska inekcija; to je snažna potvrda da parfemi prožeti originalnošću predstavljaju jedan od najvećih luksuza u životu.“
Touch Capital, poznat po svom iskusnom timu u industriji potrošača, izrazio je oduševljenje zbog saradnje. Anna-Lena Kamenetzky, suosnivač Touch Capital-a, izjavila je: „Uzbuđeni smo što podržavamo Juna, vizionarskog preduzetnika koji je stvorio veoma prepoznatljiv luksuzni parfemski brend i proizvod. BORNTOSTANDOUT je istovremeno potpuno savremen i duboko ukorenjen u korejskoj zanatskoj tradiciji, stvarajući fascinantnu napetost koja navodi potrošače da se stalno vraćaju.“
O BORNTOSTANDOUT-u
BORNTOSTANDOUT je brend koji pomera granice umetničkog parfimerstva, osnovan 2022. godine. Pokrenut uz duboka industrijska saznanja svog osnivača Juna Lima, bivšeg analitičara za akcije u sektoru kozmetike i njegovu celoživotnu strast prema parfemima, ovaj brend ima za cilj da redefiniše pojam luksuznog parfimerstva. Provokativno pripovedanje, umetnička vizija i relevantni proizvodi BORNTOSTANDOUT-a snažno odjekuju kod potrošača širom sveta. www.borntostandout.com
O TOUCH CAPITAL-u
Touch Capital je investicioni fond koji se fokusira na ulaganja u kompanije sa velikim potencijalom za rast i liderstvo u svom sektoru, posebno u okviru potrošačkih brendova. Osnovan 2022. godine od strane industrijskih stručnjaka Anne-Lene Kamenetzky i Grace Gould, ovaj fond sa sedištem u Majamiju, FL, razvija impresivan portfelj koji uključuje vodeće brendove u industrijama lepote, lične nege, hrane, pića i proizvoda za kućne ljubimce. www.touchcapital.com
O BOLD-u
BOLD je korporativni fond za ulaganje u nove tehnologije i brendove, koji pripada kompaniji L’Oréal. Ovaj fond se fokusira na podršku inovacijama u industriji lepote, ulažući u startapove i rastuće brendove širom sveta. BOLD pravi manjinske investicije u preduzeća u različitim fazama razvoja, od najranijih početnih faza (Seed) do srednjih faza rasta (Series C), u četiri ključne oblasti: brendove lepote, digitalne platforme za lepotu, tehnologiju za lepotu i naučna istraživanja u oblasti lepote.. Podržan nasleđem L’Oréala koje traje već 115 godina, BOLD spaja napredan i usmeren ka budućnosti način razmišljanja sa neuporedivim nasleđem i ekspertizom L’Oréal Grupe. www.lorealboldventures.com
O DP Lux grupi
DP Lux grupa je vodeći evropski distributer brendova parfema i skin care kozmetike sa prisustvom na 13 tržišta. DP Lux mreža se brzo razvija zahvaljujući uspešnim saradnjama sa prestižnim brendovima, a sa svojim stručnim timom i posvećenošću, postali su najveća distributivna mreža u ovom delu Evrope. Takođe, DP Lux grupa je vlasnik dva maloprodajna lanca parfimerija (Belodore i Plaza), koje posluju u 7 zemalja.
Najveći manikir trendovi za proleće 2025: Donosimo 6 boja koje će dominirati u novoj sezoni
Zašto je leopard print na cipelama detalj koji biraju modne insajderke? Izdvojite se iz mase uz dašak divlje elegancije
Šta je 'zoning'? Saznajte kako da potpuno transformišete vaš dom uz ovu tehniku uređenja
Old money stil u modernom ruhu: Barn jakna je možda jedini komad koji vam treba ovog proleća
Panel diskusija o osnaživanju žena u poslovnom sektoru 'Budućnost ženskog liderstva': Raznolikost, otpornost i vizija