Poznati brend angažovao je Rooney za svoj novi parfem “Downtown“ za koji se očekuje da će biti ozbiljna konkurencija parfemu Euphoria – najpoznatijem mirisu brenda Calvin Klein. Namenjen mlađoj populaciji, “Downtown“ sjedinjuje mirisne note limuna, bergamota, nerolija, zelene kruške, šljive, teksaškog cedra, listova ljubičice, latica gardenije, tamjana i mošusa.
28-godišnjoj glumici ovo će biti prva reklamna kampanja, a kako sama tvrdi jako je uzbuđena zbog svega. “Čast mi je da budem deo brenda sa takvim nasleđem u čijim su reklamnim kampanjama bile angažovane mnoge poznate ličnosti današnjice“.
Reklamu za štampane medije uradio je Jean-Baptiste Mondino, a video spot režirao slavni David Fincher, sa kojim je mlada glumica sarađivala na filmovima “The Social Network“ i “How I train your dragon“. Parfem bi trebalo da bude u prodaji od sredine jula, najpre u Americi, a potom i u radnjama širom sveta.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti