Fondacija za borbu protiv side koju je kozmetička kuća M.A.C. osnovala 1994. godine je do sada uspela da obezbedi preko 270 miliona dolara pomoći od prodaje Viva Glam proizvoda.
25-godišnja Rihanna se tako prodružila velikom broju poznatih koji su bili deo ove humanitarne akcije - Lady Gaga, Cindy Lauper, Nicki Minaj, Pamela Anderson, Linda Evangelista, Boy George i mnogi drugi.
"Kompletna ideja oko akcije "Viva Glam" se bazira na promovisanju zdravog života koji kompanija neguje godinama", naglašeno je u saopštenju kozmetičke kuće na njihovom sajtu.
Rihannina najnovija kolekcija za M.A.C, koja će biti lansirana u decembru obuhvata liniju ruževa i sjajeva, senke za oči, bronzer i dva tečna alajnera.
"Prva asocijacija kada neko spomene make-up, brend koji vam prvi padne na pamet je nekako uvek M.A.C.", izjavila je Rihanna skoro za Women's Wear Daily. "Bilo koja boja da vam zatreba, rećićete: Hajde da skoknemo do M.A.C.-a. Njihovu kozmetiku koristim stalno, i kad sam na turneji ali i kada se šminkam za običan izlazak u klub pa je kompletna saradnja nekako bila logična za mene".
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti