Da je za efektan poster dovoljno da imate atraktivno, poznato lice i zanimljivu grafičku priču dokazuje prolećna kampanja Balenciaginog parfema Florabotanica koji je u znaku egzotičnog, divljeg cveća u čije je „odelo“ obučena mlada glumica.
S pogledom koji je već sada postao njen zaštitni znak, Kristen pozira okrenuta leđima koja krasi cvetna puzavica.
Kristin koja je na jesen dobila još jedan fashion angažman kada ju je Karl proglasio zaštitnim Chanel licem za proleće 2014, je do sada bila u svim Rosabotanica kampanjama, a nedavno je osvanula i u video snimku koji prikazuje ekipu iza snimanja pomenute prolećne kampanje.
"Sviđa mi se napredak koji smo sa ovim parfemom ostvarili. Prva kampanja je bila jednostavna, clean i minimalistična, dok je ova wild i daleko izazovnija,“ izjavila je glumica koja nas svojom prirodnom lepotom zavodi ispred objektiva.
"Ono što mi se posebno sviđa je činjenica da sam to ja, a ne neka druga osoba i da sve pored svih tih ilustracija izgleda prirodno, spontano. Ukoliko osetim da forsiram sebe na nekom snimanju, onda znam da u toj kampanji, editorijalu, nema zabave.“
Provokativna brineta je opisala miris kao vrlo jak ali opet mladolik. Zavirite u video:
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti