Samo nekoliko dana nakon što je prezentovao svoje najnovije parfeme, Karl Lagerfeld je predstavio i fotografije koje najavljuju promo kampanju za pomenute mirise.
“Danas se moda ne vrti samo oko odeće. Ona je kompletan paket koji ne ukljujučuje samo aksesoare, već i parfeme. Niste brend ako nemate svoju liniju parfema i tačka. Parfem s vašim potpisom je jednako bitan kao i komad odeće.“
Kampanju za parfeme je naravno snimio lično Karl, a mi vam danas donosimo fotografije sa snimanja iste. Glavna lica kampanje su modeli Kati Neischer i Baptiste Giabiconi.
“Obožavam da radim sa Karlom. On je najbolji! I kada snimamo scene golotinje, ja se osećam opušteno i prirodno kraj njega. Pogotovo kada snimam u paru sa tipom kakav je Baptiste,“ izjavila je Kati za Marie Claire.
Katin super hot partner se nadovezao na celu priču, konstatujući da je kampanja senzualna, seksi i reflektuje sve ono što parfemi definišu.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti