Britanski brend koji je širom sveta proslavio besprekoran klasičan kroj, ali i modeli poput trenča kao i ultimate šara koja je postala njihov zaštitni znak, tokom ove godine prezentovaće svoju prvi liniju preparata za negu kože.
Do ove iznenadne i krajnje neočekivane vesti došao je sajt WWD koji prenosi da je nov izvršni direktor brenda i njihov glavni dizajner, Christopher Bailey objavio prošle nedelje da se Burberry okreće nekim novim tržištima.
S obzirom da u domenu beauty sektora najveći deo zarade donose upravo kozmetički preparati za negu kože, sasvim je razumljivo da i britanski no.1 brend želi da se okuša na tom polju.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti