U prijatnom ambijentu sedišta Philip Morris kompanije u Beogradu, ELLE novinarka Natalija Knežević razgovarala je sa Oggijem Kapetanovićem, potpredsednikom za razvoj brenda IQOS. Povod za razgovor bio je lansiranje novih IQOS ILUMA uređaja u Srbiji, dostupnih od 30. septembra, ali smo ovom prilikom imali i veliko zadovoljstvo da okrijemo zanimljiv karijerni put ovog stručnjaka za marketing.
Kada ste počeli da radite za Philip Morris International, kao potpredsednik za razvoj brenda IQOS?
U Švajcarsku sam stigao 2000. godine. Ali, onda sam zbog poslovnog angažmana otišao da živim u Veliku Britaniju, u Grčku, živeo sam u Sjedinjenim Državama - po drugi put, tako da sam bio van Švajcarske neko vreme. U poslednje tri i po godine živim u Lozani i radim u Philip Morrisu. Volim život tamo: moja deca su rođena u Ženevi, a moja žena je Švajcarkinja.
IQOS ILUMA je revolucionarni uređaj, zasnovan na inovativnoj tehnologiji. Kako ova nova tehnologija unapređuje korisničko iskustvo?
Ovo je velika stvar koja menja sve u našem poslu. Tehnologija je unapređena za jedan veliki korak. Ljudi često govore o ekološkim promenama u tehnologiji, posebno kada je u pitanju korišćenje elektronskih proizvoda. Za nas je to veoma uzbudljivo.
Šta je sledeća velika prekretnica u postizanju vašeg cilja da promenite navike potrošača?
Postoji čitav niz proizvoda. Kontinuirano smo tu da pravimo inovacije, da osluškujemo potrošače. Postoji čitav niz inicijativa koje su planirane u narednom periodu kako bismo bili sigurni da zadovoljavamo potrebe potrošača i ubrzavamo putovanje ka budućnosti bez duvanskog dima.
Da li IQOS ILUMA percipirate i kao novi elegantni aksesoar za ljude od stile?
Mislim da je to deo brenda - mi to zovemo pametnim dizajnom. Zaista želimo da budemo
sigurni da imamo proizvod koji je estetski privlačan i koji ljudi žele da koriste, ali ima još mnogo toga u pozadini proizvoda. Dakle, dizajn je važan, ali nije srž proizvoda.
Šta vas je privuklo da radite u duvanskoj industriji?
Kada sam prvi put dobio telefonski poziv, bio sam pomalo skeptičan. Ali, onda sam saznao za sve na čemu je kompanija radila - a reč je o pozitivnoj promeni i evoluciji u duvanskoj industriji. Proučio sam tehnologiju i bio sam zaista impresioniran. Kada sam čuo sve o proizvodima, kao i šta potrošači misle o njima - to je bila motivacija koja me je pokrenula.
Bavili ste se košarkom profesionalno, u Sjedinjenim Državama i u Evropi. Da li ste još uvek povezani sa sportom?
Lud sam za košarkom. Predsednik sam košarkaškog kluba koji je u Top diviziji u Švajcarskoj. Dakle, imam još jedan posao - ja ga zovem svojim vikend poslom (smeh). Tim je imao igrače iz Srbije, a naš trener je takođe Srbin.
IQOS nije proizvod bez rizika i oslobađa nikotin koji izaziva zavisnost. Samo za punoletne.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti