Prethodnog meseca, Hangar je odisao živošću. Beogradska nedelja mode pretvorila se u laboratoriju ideja, a jedna od najupečatljivijih priča ispisana je kroz IQOS Curious X x MATES kolaboraciju. Kako su nastali komadi? Kroz modnu interpretaciju stihova iz prepoznatljivih regionalnih numera. Tri autentična para umetnika, Džordži i Neda Nikolić, Iva Lorens i A.N.D.R, kao i pobednici Curious X glasanja, Angellina i Mapo Keys, ponudili su publici svež pogled na pesme „Ajde Jano”, „Da zna zora” i „Čaje Šukarije” u savremenom pop, elektronskom i R&B duhu.
U srcu ove fuzije muzike i mode stoje lokalni dizajneri Marko Ilijev i Saša Stević iz brenda MATES. Poznati po umeću da street style spoje s tradicionalnim motivima, pronašli su inspiraciju kako u originalnim, tako i u remiksovanim verzijama pomenutih pesama kako bi u odevne predmete utkali energiju i emociju izvođača. „Radoznalost, nepoznatost, novi izazovi“ – reči su kojima je Marko za ELLE opisao prvi impuls, dok Saša dodaje da ga je vodio osećaj da će projekat biti „izuzetno uzbudljiv i kreativan.“
Kolekcija progovara kroz ključne komade svojstvene estetici samog brenda – dukserice, majice i kačkete – na kojima su utkani detalji iz narodne nošnje i akcenti u živahnim bojama. „Instinkt je imao vodeću ulogu“, ističe Saša, „a izvođači su nam dali ton, senzibilitet i atmosferu.“ Duo majstorski prepliće folklorne motive i savremeni stil, što se savršeno uklapa u IQOS-ovu viziju inovativnog redefinisanja konzumacije duvana spajanjem nasleđa i urbanog duha.
Za kraj, nismo odoleli, a da ih ne pitamo kako doživljavaju Beograd u ovim posebnim, letnjim daniima? Marko spremno odgovara: „vrelina, kej, napetost“, dok Saša dodaje „sunce, sladoled, bazen". Upravo ta lokalna energija pulsira kroz svaki šav i boju ove limitirane Curious X kolekcije. Zato požurite – vaš omiljeni komad čeka vas u IQOS buticima u Beogradu i Nišu.
IQOS nije proizvod bez rizika; oslobađa nikotin koji izaziva zavisnost. Samo za punoletne.