Slavic Artists Management, prva lokalna i nezavisna agencija za glumce, večeras je obeležila treću godinu poslovanja. Osnovana 2020. godine, od strane domaćeg glumca, producenta i reditelja Nikole Koje i britanskog producenta Jonathana Englisha, Slavic Artists agencija priredila je proslavu u čast domaćih i internacionalnih klijenata, ali i svih umetnika koji svoja dela realizuju u filmskoj industriji.
Proslava je otpočela zvaničnim obraćanjem domaćina Johnatana Englisha koji je rekao:
„Večeras se slavi poduhvat koji je započeo pre više od dve godine. Činjenica da je toliko ljudi ovde samo pokazuje koliko su se stvari brzo odvijale, kao i količinu ljudi kojima je potrebno zahvaliti.“
Zahvalivši se produkcijskim kućama koje sarađuju sa agencijom, posebno se zahvalio i svim glumcima i glumicama koji su odabrali da postanu klijenti, koji su delili ideju i san Slavic Artists agencije. Gostima se zatim obratio i Nikola Kojo koji je, osvrnuvši se na rad u filmskoj industriji, rekao:
„Malo po malo, došli smo do bolje saradnje, zatim boljeg kvaliteta i veće radosti za sve. Ta radost je glavni cilj našeg življenja. Želim nam svima da nastavimo da živimo i sarađujemo u radosti.“
Poverenje prvog agencijskog zastupanja u našoj zemlji Slavicu su, pored mnogih drugih, pružili i: Miodrag Dragičević, Anica Dobra, Gordan Kičić, Miloš Petrović Trojpec, Petar Strugar, Jovan Jovanović, Vesna Trivalić, Branka Katić, Anđela Jovanović, Miloš Timotijević, Zoran Cvijanović, Jelena Gavrilović, Anita Ognjanović, Tamara Dragičević.
Pored velikog izbora glumačkih imena, saradnju sa Slavic Artistsom ostvarili su i domaći reditelji poput Milana Konjevića, Sandre Mitrović, Darjana Mihjlovića, Milana Todorovića, Jelene Gavrilović i mnogi drugi.
Predstavljajući umetnike sa Balkana, kao i međunarodne talente iz celog sveta, Slavic posluje kao agencija koja zastupa već ostvarene glumce i glumice, ali i umetnike u nastajanju, podržavajući razvoj i afirmaciju svih talenata na nacionalnim i međunarodnim projektima.
Sa dubokom tradicijom u izvođačkim umetnostima i jedinstvenim pogledom na kulturu kinematografije, misija Slavic Artists Managementa je da kreativne umetnike predstavi nacionalnoj i međunarodnoj sceni, verujući u ideju da će doneti veće interesovanje za lokalnu industriju.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti