Njen put do uspeha nije bio samo rezultat talenta, već i predanog rada i kontinuirane edukacije. Teodora Miljković, preduzetnica, influenserka, komunikološkinja, sa samo 28 godina stekla je respektabilno radno iskustvo. Ova mlada devojka je svojim primerom pokazala da je moguće ostvariti svoje ciljeve kroz strast prema onome što radite i neprestano učenje i usavršavanje.
U razgovoru sa glavnom i odgovornom urednicom brenda ELLE, Teodorom Bogdanović, gošća sedme epizode podkasta "Biti žena" je podelila svoje iskustvo i savete, nudeći dragocenu inspiraciju i motivaciju svima koji žele da slede svoje snove i ostvare svoj puni potencijal.
- Medijski svet i javni posao su duboko ukorenjeni u meni – reka je Teodora na početku razgovora.
Sa početkom karijere već u ranom detinjstvu, ona je postavila temelje za svoj profesionalni put. Kroz svoj rad, Teodora nije samo ostvarila značajne uspehe, već je postala i mentor i uzor mnogima. Navela je da trenutno radi na inicijativi „Povezani“ čiji je cilj da ohrabri mlade ljude da shvate da granice Srbije, zapravo, nisu ono što nas ograničava: "I zaista nisu. Danas zahvaljujući Internetu, novim tehnologijama i društvenim mrežama, mi svoje delovanje, poruke i poslovanje možemo da podelimo širom sveta. Uticaj na mlade i poruke koje na njih prenosim jako mi je važan. To je glavni pokretač svega što radim. Mnoge devojke sa kojima sam sarađivala u okviru svoje firme su uplivale u posao i PR i digitalni marketing tako što su počele da sarađuju sa mnom. Ja nisam imala mentora koji bi me usmerio kada sam ušla u ovaj svet, i žao mi je zbog toga. Zato mi je važno da edukujem devojke i kažem im kako da bolje prođu u ovom svetu."
Jedna od važnih poruka koju bi volela da prenese svim mladim ljudima jeste sledeća: „Trudim se da iz dana u dan sebe podsećam da ne mora sve da bude perfektno, a to poručujem i drugima.“
Kao važan deo svog detinsjtva, Teodora ističe da su je roditelji od malih nogu učili da bude samostalna:
"Individualnost mi je veoma bitna, jer u današnjem svetu ne treba da budemo kopija nekog drugog. Sve više se ceni autentičnost. Bavim se različitim stvarima – odnosima sa javnošću, influensingom, zastupam poznate ličnosti na društvenim mrežama, bavim se edukacijama, jer na taj način možemo da imamo finansijsku nezavisnost u potpunosti."
Otkriva da je najviše ponosna na sebe jer je uspela neke stvari da koriguje.
"Velika Teodora bi maloj rekla: „Bravo što si ostala svoja!“, a mala Teodora bi rekla velikoj: „Hvala ti što si postala dobra osoba!“. Ovo kažem, jer sam kao mlada bila jako samoživa, jedinica sam, i sve je bilo usmereno na mene. Uvek sam želela da sam u centru pažnje, sve je moralo da se vrti oko mene. Ponosna sam na sebe što to više nije slučaj, što imam više razumevanja za druge ljude i više volim da slušam druge, nego da pričam o sebi. Sada umem da budem deo kolektiva i da ljude oko sebe učinim da se osećaju dobro."
Skeniranjem (slikanjem) kamerom telefona ovog QR koda stižete do sedme epizode podkasta "Biti žena" koja će biti dostupna od 19.00.
Podkast „Biti žena“ realizuje WMG sa nemačkom fondacijom Konrad Adenauer.
Izvor: ELLE/N.K./Promo
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti