Za sve one koji do sad nisu imali priliku da uživaju u NBA utakmicama, Perutnina Ptuj je  pripremila regionalno virtuelno košarkaško takmičenje sa VR Lukom Dončićem, zvezdom NBA, koji je ove godine ambasador popularnog i prepoznatljivog brenda POLI. 

Veliko VR takmičenje se održava u Sloveniji, Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini i Srbiji i traje sve do Poli maratona 1. juna 2019. godine, kada će javno biti proglašeni dobitnici nagrada.

Osmoro najboljih takmičara će Perutnina Ptuj poslati na putovanje u Ameriku kako bi pratili NBA utakmice uživo.

Promotivna kampanja je i društveno odgovornog karaktera jer će Poli košarkaške lopte biti donirane izabranim osnovnim školama početkom naredne školske godine.

VR Poli petice je velika regionalna promotivna kampanja čiji je cilj povećanje vidljivosti POLI kao kvalitetnog, mladalačkog, duhovitog i razigranog brenda. I Dončić i Poli se odlikuju ovim kvalitetima.

Kampanja Poli petice uključuje ne samo košarkašku VR igru sa Dončićevom 3D animacijom, već i integrisanu platformu koja omogućava učesniku da podeli svoje VR iskustvo na društvenim mrežama i da se na taj način takmiči za primamljivu nagradu.

Na konačni rezultat utiče VR rezultat x broj lajkova na tvoj Poli Petice video snimak.

Učesnici takođe imaju priliku da zajedno sa Lukom učestvuju  u društveno odgovornoj akciji. Pomoću  aplikacije, virtuelni Luka Dončić baca pet takmičarima a petice se potom pretvaraju u komplete Poli lopti, koje će Perutnina Ptuj donirati osnovnim školama početkom naredne školske godine.

"Glavni cilj VR Poli petica je da animira javnost na događajima, da što veći broj ljudi učestvuje u virtuelnoj košarkaškoj igri i da se zabavi kroz interakciju sa VR Lukom Dončićem ali i da obezbedimo što veći broj lopti osnovnim školama. U cilju popularizacije košarke među mladima Perutnina Ptuj će komplete lopti isporučiti u narednoj školskoj godini. Pored toga, aktiviranjem na društvenim mrežama, osam pobednika će otputovati u Ameriku i biće im obezbeđene ulaznice za NBA utakmice u sezoni 2019/2020“, rekao je Slavko Ficko, direktor strateškog marketinga i razvoja Grupe Perutnina Ptuj.

Period i mesto održavanja VR IGRE POLI PETICE

17.-19.5. Tržni centar  Big Fashion  Beograd

Detaljnije informacije o VR igri možete pronaći  na sajtu www.petice.rs