Početak leta doneo je Sanji Božović i italijanskom brendu luksuznih jahti Sanlorenzo niz uspeha. Nakon što je ranije postala najuspešniji konsultant za klijente u Sanlorenzo Adria grupi, Sanja sada preuzima kormilo prodaje i funkciju Sales Director-a. Kao mnoge priče o uspehu, i ova počinje u mladosti i uključuje strast, posvećenost i podržavajuće porodično okruženje. Nakon što je u Italiji uspešno završila studije menadžmenta, a u porodičnoj kompaniji napravila prve poslovne korake, Sanja je otkrila sopstveni smer kojim će ploviti dalje - iznajmljivanje jahti.
Njena kompanija Montenegro Charter, u kojoj osim luksuznih jahti možete iznajmiti i privatne avione, jedina je u kojoj možete birati da li ćete se na put otisnuti morskim ili nebeskim prostranstvima. Inovativni način rentiranja u centar stavlja klijenta i njegove želje koje Montenegro Charter rado ispunjava. Iz tog razloga je ova kompanija već 10 godina glavna luka za sve kojima u Crnoj Gori ili van nje treba malo mora ili neba.
Sanjin vizionarski pristup poslovanju i sposobnost građenja odnosa sa klijentima nisu ostali nezapaženi. Pre tri godine, paralelno sa vođenjem sopstvene kompanije, postala je prodajni savetnik u SanLorenzo Adria, regionalnom predstavništvu čuvenog italijanskog brodogradilišta. Njena uloga bila je da klijente iz Srbije i Crne Gore glatko sprovede kroz personalizovani proces kupovine Sanlorenzo jahte. Pod budnim okom savetnika i dizajnerskog tima, budući vlasnici posećuju brodogradilište u Viareggio-u u Italiji i biraju važne elemente svoje buduće jahte. Od broja kabina preko vrste drveta, mermernih ploča, i tekstila do izbora električnih uređaja - sve je prilagođeno ukusu i željama kupca. Na ovaj način, Sanlorenzo isporučuje unikatna plovila koja stilski u potpunosti odražavaju i podržavaju karakter kupca. Rezultat? Jahta koja je jedinstvena koliko i njen vlasnik. Impresivno, zar ne? U okviru svoje nove pozicije direktorke prodaje Sanlorenzo Adria, Sanja će kupcima iz Hrvatske, Slovenije, Mađarske, Slovačke, Češke, Bosne i Hercegovine, Severne Makedonije, Srbije, Crne Gore i Albanije pomagati da ostvare svoje nautičke snove i postanu vlasnici prestižne Sanlorenzo jahte.
Na talasu dobre energije koja ih prati ovog leta, Sanja i Sanlorenzo Adria održali su spektakularan događaj. U Porto Montenegru su 15. juna po prvi put na Jadranu, bile predstavljene tri jahte: sofisticirani model Sanlorenzo SD96, kompaktni, avanturistički Bluegame BG42 ali i inovativni Bluegame BGX60. Nakon Tivta, jahte će 20. juna biti prezentovane i u Splitu. Osim spektakularnog uplovljavanja brodova u luku, koktela, bossa nova muzike i nastupa poznate violončelistkinje Ane Rucner, gosti su imali priliku da iskuse Sanlorencov prestiž iz prve ruke. Posetiocima je bilo omogućeno da se, u malim grupama, ukrcaju na jahte i razgledaju njihov impresivan enterijer i eksterijer.
Ako se pitate šta je sledeće na programu žene koja istinski voli i živi nautiku, odgovor je - otvaranje Sanlorenzo kancelarije u marini Porto Montenegro u Tivtu, a posle toga, ko zna? Za Sanju, osvajanje novih horizonata postalo je redovna i uspešna misija.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti