Jubilarni 30. Sarajevo Film Festival otvoren je spektakularno na crvenom tepihu ispred Narodnog pozorišta, a osim filmskih zvezda i drugih ličnosti iz kulturnog i političkog života BiH, pažnju medija privukli su ponovo modni odabiri među kojima su se kao neprikosnovene zvezde pokazali ambasadori bosanskohercegovačkog modnog brenda Dresscode, članice ASA Prevent Group.
Od Danisa Tanovića koji je kao ambasador Dresscode-a nosio laneno odelo na svetskoj premijeri svog filma već prve večeri festivala, preko glumice Mone Muratović koja je haljinom i svojom senzibilnošću oduševila na crvenom tepihu, kao vrhunac odabira ambasadora Dresscode se haljinom predstavio i na prelepoj i najuspešnijom bh. manekenkom Džejli Glavović, koju mnogi i dalje povezuju sa pobedničkom titulom Miss planete Zemlje.
Umotana u zlato
No, Glavović je zapravo ikona modne industrije u BiH, zaštitno lice mnogih velikih brendova, magistrica Međunarodnih odnosa i diplomatije, poznata humanitarka, te muza i inspiracija mnogim domaćim i stranim dizajnerima. Stoga u Dresscode-u ne kriju oduševljenje što je Glavović ujedno dio i srce njihovog brenda, osoba na čelu marketinga i PR kompanije.
Haljinom je zasenila sve prisutne, a o samoj izradi haljine rado se oglasila i kreativna dizajnerka Dresscoda Amila Efendira.
„Kako nastavljamo priču u prirodnim tonovima i bojama zlata, Džejlina figura i pojava zaslužuje da upravo bude umotana u zlato, te samim pogledom na materijal od kojeg smo proizveli haljinu za Džejlu, znali smo da je idealan da istakne njenu elegantnu i ponosnu siluetu.
Haljina je izrađena od čipke sa gusto upletenim sekvencama zlatnih resa koji izazivaju treperavost forme svakim njenim pokretom, reflektirajući svetlost stopljenu s njenom magičnom aurom. Okrunisana ovim materijalom i formom haljine, vizija je bila izdignuti Džejlinu pojavu na pijadestal soficticirane ženstvenost i ekstravagancije. Ako stavimo akcenat forme u pokretu, ističemo potpuni efekat kreacije, s jedne strane pomoću prostora zlatnim resama sjaja, pak s druge strane plovimo futurističkom snage volje, što ističe oštrinu i ostavlja nas u svijetu fantazije utapajući se u zlatnim bojama sa porukom o izoštrenosti njene ličnosti. Stičemo dojam o neuhvatljivosti spektra živahnih boja kroz koje prodire ženska silueta iz bajke budućnosti…“, pojasnila je Efendira.
Džejlin modni izgled upotpunjen je savršenom frizurom za koju je zaslužan Edo Nuhić, za šminku se pobrinuo Adi Hasić, a sa nje je blistao dijamantski nakit Zlatarne Dar, bh. brenda koji u Džejli također vidi idealno zaštitno lice.
Odelo da pristaje figuri
Iako bh. brend već ima veliku bazu svoju vernih kupaca koji su zadovoljni kupljenim odevnim komadima, sigurni smo da su i Tanović i Muratović zadovoljni svojim prvim odelom po meri, te da će im se ponovo vratiti, te uvideti da ga najveća modna zvezda u BiH ne promoviše bez razloga.
Baš na primeru Glavović, pokazuje se ono o čemu u Dresscode-u neprestano govore, da je najbolje odelo ono koje je rađeno po meri i koje pristaje vašoj figuri.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti