OVOG OSMOG MARTA UPOZNALI SMO SE S TIMOM KOMPANIJE AURA: Zavirite iza kulisa brenda kojim rukovode žene

Zavirili smo iza kulisa proizvodnje šminke i upoznali se sa timom kompanije AURA. Želeli smo da vidimo ko su ti ljudi koji stoje iza najveće beauty kompanije u regionu, a rame uz rame sa njihovom nezaustavljivom direktorkom – Milom Litvinjenko.

Vuk Papić

Ženama je dugo trebalo da dođu do trenutka da kada neko kaže „direktor“, „preduzetnik“… se ne pomisli primarno na osobu muškog pola. Borba žena za jednake šanse, jednake slobode i jednaku zastupljenost na polju rada traje već više od jednog veka, i ta borba je odavno postala ne samo ženska.

Upravo zato smo želeli da vidimo kakvo je stanje danas pa smo posetili jedinu regionalnu kompaniju koja se bavi proizvodnjom šminke – AURA. Kada pomislite na šminku odmah pomislite na nešto što najpre interesuje ženski pol zar ne? Ali u Auri nam pokazuju da šminka nije rezervisana samo za dame i da odluke o novim proizvodima čak često donesu njihove muške kolege.

U rukovodećem timu žene su očekivano dominantne te smo imali prilike da upoznamo 8 dama i njihovih 3 kolega. Ženski deo kolektiva je ovom prilikom istakao da njihove muške kolege ne zaostaju sa entuzijazmom po pitanju proizvoda i inovacija i da kod njih u firmi razlika među polovima ne postoji.

Vuk Papić 

Od 1996. godine kada je AURA nastala u Nišu, ova kompanije se trudila da od svog tima napravi porodicu i uvek je među svojim ljudima negovala vrednosti zajedništva i ravnopravnosti. Iako bi neko očekivao da će u šminki prednost uvek biti data ženi, iz Aure ističu da je kod njih pozicije u kompaniji uvek diktirala samo ekspertiza, zalaganje i entuzijazam.

Tako je Aura porasla u kompaniju koja danas u svojoj porodici zaposlenih ima i bračne parove, i majke i ćerke, braću i sestre… Od malog proizvodnog pogona, došla je do velike kompanije koja izvozi i na tržišta EU, i u kojoj se mišljenje svakog zaposlenog podjednako vrednuje, a o razvoju tima pomno brine.

Zato ovog osmog marta u Auri slave sve, i svoje zaposlene i svoje korisnike, i saradnike, i dobavljače… jer kako kažu to je: Znak naše lepote koji delimo sa svima, svakog dana.