POSLASTICA ZA SVE LJUBITELJE UMETNOSTI: Italijanski magazin Toiletpaper i poznati brend najavili specijalnu kolaboraciju

Stiže ekskluzivna serija glo HYPER X2 uređaja za zagrevanje duvana, čiji dizajn potpisuje upravo kreativni tim Toiletpaper magazina.

Toiletpaper

Ukoliko još uvek niste čuli za Toiletpaper, sada je krajnje vreme, jer nas uskoro očekuje lansiranje ekskluzivne kolaboracije sa brendom glo, u kojoj baš ovaj magazin diriguje kreativu i zasigurno će privući veliku pažnju javnosti.

Kultni magazin bez teksta

Sada već kultni magazin i jedan od najautentičnijih projekata evropske dizajnerske scene, Toiletpaper postoji već 13 godina, a pokrenuli su ga poznati umetnik Mauricio Katelan i fotograf Pjerpaolo Ferari.

Kako to obično biva u umetnosti, publikacija je nastala spontano - iz želje ovog dvojca da prikažu proces kreativnog stvaralaštva. Prvo, sada već istorijsko izdanje Toiletpaper magazina, pojavilo se u formi knjige bez teksta. Umesto reči, dominiraju slike u sjajnim, komercijalno inspirisanim stilovima, koje pokušavaju da nam prenesu apsurd, u već apsurdan svet. Tako možete videti pištolj koji pada u toalet ili ženu koja leži pored gigantskog jastoga, čak i kauč zatrpan gomilom špageta… Ove slike i bezbroj drugih, prikazane su u izuzetno jarkim bojama i sa još izuzetnijim smislom za humor.

Plod mašte najpoznatijih svetskih umetnika

Za teme svojih radova, Toiletpaper uzima uobičajene stvari poput fotografija hrane i visoke mode i karikira ih do krajnosti. Rezultat toga je skupina slika koje su toliko primamljive i nesvakidašnje, da ih uvek želimo još.

Za takav efekat, odgovoran je tim kreativaca različitih stilova, koji iznova uspevaju da izgrade prepoznatljivu estetiku i dočaraju neobičnost 21. veka - Antonio Kolomboni, Emili Eldridž, Kamila Falsini i Sara Alonso Martinez.

Antonio je poznat po stvaranju apstraktnih portreta ljudi koristeći grafičke module, dok Emili stvara murale inspirisane modom i pop kulturom, na duhovit i smeo način. Kamila kreira velike minimalističke zidne crteže u jarkim bojama, a Sara se služi papirom i grafikom i kroz svoje radove otvara debate o savremenim načinima interakcije među ljudima.

Nadrealna senzacija

Magazin Toiletpaper je pronašao efikasnu formulu uspeha, tako što je mejnstrim proizvode doveo do apsurda i besmisla, a opet stilizujući ih na razumljiv način. Rezultat toga je retka kombinacija smešnog i ozbiljnog, konceptualnog i zabavnog. U srcu svega je zabavan duh, jer prema rečima samih osnivača – oni sebe ne shvataju previše ozbiljno. Možda je upravo u tome moć i snaga ovog posebnog i britkog projekta.

Zasigurno, o Toiletpaper-u će se tek pričati u Srbiji, budući da je kompanija BAT najavila lansiranje nove, ekskluzivne serije glo HYPER X2 uređaja za zagrevanje duvana, čiji dizajn potpisuje upravo kreativni tim ovog magazina. Uskoro ćemo saznati više informacija o samoj kolaboraciji, ali ono što za sada znamo jeste da nam ova dva velika brenda donose limitiranu kolekciju koja slavi povezanost i jedinstvenost, a inspiraciju su pronašli upravo u različitostima i posebnosti svakog pojedinca.