Dok se većina zvanica opredelila za luksuzne brendove poput Chanela, Prade, Ralpha Laurena, Givenchyja i Diane von Furstenberg, SJP je odlučila da iznenadi sve i pojavi se u kreaciji pristupačnog brenda H&M-a!
Sarah se naime pojavila u dramatičnoj, kostimiranoj svilenoj haljini preko jednog ramena, koju je dizajnirala u saradnji sa švedskim brendom, koja se sastojala od šlepa na volane ukrašenog izvezenim grimiznim cvetovima maka. Haljina je takođe posedovala krutu pačvork tkaninu sačinjenu od održivih materijala i ukrasa.
Ovo je inače prvi put da švedski brend učestvuje na najprestižnijem modnom događaju godine.
"Vrlo je zahvalno kada možete da vidite nešto što ste zamislili kako oživljava. Veoma sam se zabavila tokom saradnje sa njima prilikom kreiranja haljine koja odražava karakter i raskoš ove neverovatne izložbe,“ izjavila je Sarah Jessica Parker.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti